[ BSTR ]

BSTR täytti 10 vuotta

BSTR10.12.2018

Markkinointitoimisto BSTR syntyi kymmenen vuotta sitten seitsemän nuoren miehen intohimosta. He halusivat luoda palvelun, jota he olivat itse asiakkaina kaivanneet: ammattitaitoista, välitöntä ja kehityksen kärjessä kulkevaa markkinointia.

B:n muotoinen kattolamppu

– Syksy 2008 tunnetaan globaalisti talouden romahtamisesta, mutta meidän mielestämme oli juuri sopiva hetki perustaa uusi markkinointitoimisto, sanoo toimitusjohtaja Tero Luoma.

Innokkaiden nuorten visionäärien konttorista kasvoikin Etelä-Pohjanmaalla merkittävä toimija, joka ulottaa siipiään myös muualle Suomeen. Viimeisten kahden vuoden aikana henkilöstömäärä on tuplaantunut ja yritys kasvanut yli 20 ammattilaisen asiantuntijatoimistoksi.

Kun yritys kasvaa vauhdilla, matkan varrella tulee vastaan myös kasvukipuja. Toimintatapoja on konseptoitu uudelleen ja tulevaisuudelle luotu yhdessä inspiroiva visio. Luoman mukaan avainsana muutoksessa on yrityskulttuuri.

– Pyrimme siihen, että ihmisillä on hyvä olla. Yrityskulttuuri on vahvuustekijä, jolla erotumme muista. Sitä eivät voi kilpailijat kopioida.

– Tiedämme, mitä osaamme ja mitä pitää vielä kehittää. Olemme asettaneet tavoitteet ja aiomme olla Suomen huipulla muutaman vuoden päästä, hän linjaa.

Yritysten halu markkinoida kasvaa
Matka rakentuu Luoman mukaan rohkeista siirroista, nälkäisestä asenteesta, toisiaan arvostavista kumppanuuksista ja täydellisestä asiakaslähtöisyydestä. Sekä tietenkin huippuammattilaisista, joilla on hallussaan uusin tieto ja välineet sen hyödyntämiseen.

– Tulevaisuuden markkinoinnissa paino on asiakaskokemuksessa, jossa keskitytään asiakkaan saamaan arvoon ja kokemuksiin. Palvelukokemusta kehitetään kaikissa kanavissa, joissa asiakas voidaan kohdata. Kaikkea tätä johdetaan tiedolla, mitä meille on tarjolla enemmän kuin koskaan.

Seinäjoen Yrittäjien hallituksessa vaikuttava toimitusjohtaja Luoma on pannut tyytyväisenä merkille, että yritysten halu käyttää markkinoinnin palveluja on kasvussa Pohjanmaalla. Yhä useampi ymmärtää, että markkinoinnissa on kysymys kokonaisuuksista, ei vain yksittäisistä toimista.

BSTR

luova markkinointitoimisto

Kuulostiko kiinnostavalta?

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Kaikki yhteystiedot

Tero Luoma BSTR

Tero Luoma

Hallituksen puheenjohtaja, perustaja
Ota yhteyttä

Tilaa uutiskirje

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Uutiskirje

[UUTISKIRJE]

Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.