bstr_kuva
  • bstr-b-60x60
    BSTR Markkinointitoimisto

    2018-12-10

BSTR täytti 10 vuotta

Markkinointitoimisto BSTR syntyi kymmenen vuotta sitten seitsemän nuoren miehen intohimosta. He halusivat luoda palvelun, jota he olivat itse asiakkaina kaivanneet: ammattitaitoista, välitöntä ja kehityksen kärjessä kulkevaa markkinointia.

– Syksy 2008 tunnetaan globaalisti talouden romahtamisesta, mutta meidän mielestämme oli juuri sopiva hetki perustaa uusi markkinointitoimisto, sanoo toimitusjohtaja Tero Luoma.

Innokkaiden nuorten visionäärien konttorista kasvoikin Etelä-Pohjanmaalla merkittävä toimija, joka ulottaa siipiään myös muualle Suomeen. Viimeisten kahden vuoden aikana henkilöstömäärä on tuplaantunut ja yritys kasvanut yli 20 ammattilaisen asiantuntijatoimistoksi.

Kun yritys kasvaa vauhdilla, matkan varrella tulee vastaan myös kasvukipuja. Toimintatapoja on konseptoitu uudelleen ja tulevaisuudelle luotu yhdessä inspiroiva visio. Luoman mukaan avainsana muutoksessa on yrityskulttuuri.

– Pyrimme siihen, että ihmisillä on hyvä olla. Yrityskulttuuri on vahvuustekijä, jolla erotumme muista. Sitä eivät voi kilpailijat kopioida.

– Tiedämme, mitä osaamme ja mitä pitää vielä kehittää. Olemme asettaneet tavoitteet ja aiomme olla Suomen huipulla muutaman vuoden päästä, hän linjaa.

Yritysten halu markkinoida kasvaa

Matka rakentuu Luoman mukaan rohkeista siirroista, nälkäisestä asenteesta, toisiaan arvostavista kumppanuuksista ja täydellisestä asiakaslähtöisyydestä. Sekä tietenkin huippuammattilaisista, joilla on hallussaan uusin tieto ja välineet sen hyödyntämiseen.

– Tulevaisuuden markkinoinnissa paino on asiakaskokemuksessa, jossa keskitytään asiakkaan saamaan arvoon ja kokemuksiin. Palvelukokemusta kehitetään kaikissa kanavissa, joissa asiakas voidaan kohdata. Kaikkea tätä johdetaan tiedolla, mitä meille on tarjolla enemmän kuin koskaan.

Seinäjoen Yrittäjien hallituksessa vaikuttava toimitusjohtaja Luoma on pannut tyytyväisenä merkille, että yritysten halu käyttää markkinoinnin palveluja on kasvussa Pohjanmaalla. Yhä useampi ymmärtää, että markkinoinnissa on kysymys kokonaisuuksista, ei vain yksittäisistä toimista.

Syntymäpäivänään 9.12. BSTR taiteili toimiston ikkunoista iloisen väripilkun ilahduttamaan kaupunkilaisia.

Ota yhteyttä

info@bstr.fi

tero-luoma-bstr

Tero Luoma

0400 918 288
tero.luoma@bstr.fi

Anniina-walsh-bstr

Anniina Walsh

040 529 5846
anniina.walsh@bstr.fi

mari-dawe-bstr

Mari Dawe

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

teemu-lampinen-bstr

Teemu Lampinen

046 922 2849
teemu.lampinen@bstr.fi

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Syötä kelvollinen sähköpostiosoite.
Jokin meni vikaan. Tarkista antamasi tiedot ja yritä uudelleen.