anne-blogi
  • Anne Kohtala

    2017-11-02

Eräs tuote on hyödyllinen

Sosiaalista mediaa selaillessani vastaani tuli video suomalaisesta tuotteesta, joka erottuu edukseen monelta kantilta katsottuna. Sen ominaisuuksissa on menestyvän tuotteen ainekset ja viestijälle sisältöä, mistä ammentaa. Koska siitä on hyötyä ja se koskettaa.

Jokainen suomalainen tuntee tuotteen. Idea siitä on monistettu myös lukuisissa maissa ja kaupungeissa Petroskoista Meksikoon ja Uudesta-Seelannista Kanadaan.

Tämä tuote ei erittele käyttäjiä köyhiin ja rikkaisiin. Sille on käyttäjänsä Afrikan lapsista Englannin hoviin. Eniten iloa siitä on kuitenkin vähävaraisille.

Kun se avataan uutena, se herättää voimakkaita tunteita. Kun se suljetaan, sekin herättää tunteita.

Liki jokaisella suomalaisella on siitä joku muisto tai tarina kerrottavanaan. Se varastoidaan käytön jälkeen vaatehuoneeseen ylähyllyn aarteeksi ja säilytetään usein seuraaville sukupolville. Joskus se laitetaan kiertoon.

Sillä on pitkä historia, sillä se lanseerattiin Suomessa käyttöön jo vuonna 1937. Vuosi vuodelta se on säilyttänyt asemansa, sillä sitä on alati päivitetty ajan hengen mukaan.

Tämän kaiken päälle tuote on laadukas, ekologinen ja alun perin kehitetty edistämään terveyttä.

Kaupallisesti tällä tuotteella ei ole tehty miljoonia, sillä se on kautta historian ollut saajalleen ilmainen. Terveyden edistämisen tavoitteessa on kuitenkin onnistuttu niin, että lapsikuolleisuus Suomessa on pienimpiä maailmassa. Lisäksi satavuotias kotimaamme on saanut tunnettuutta maana, jossa vauvat nukkuvat kätevästi pahvilaatikoissa.

Hyöty, tunne, terveys, hyväntekeväisyys, ekologisuus, laatu, ajassa eläminen ja oikea hetki. Niiden voimalla tuotteella ja sen viestinnällä jalkaudutaan maailman kartalle. Vauvan syntymä on yksi elämän suurimmista päivistä. Äitiyspakkaus tarttui siihen ja tuli jäädäkseen.

Haluatko blogistamme muistutuksen?

Lähetämme pari kertaa kuukaudessa blogilinkit suoraan sähköpostiisi ja pysyt perillä markkinoinnin uusista tuulista.

Ota yhteyttä

info@bstr.fi

tero-luoma-bstr

Tero Luoma

0400 918 288
tero.luoma@bstr.fi

Anniina-walsh-bstr

Anniina Walsh

040 529 5846
anniina.walsh@bstr.fi

Mari Dawe

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Pauliina Hautamäki

040 075 4878
pauliina.hautamaki@bstr.fi

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Syötä kelvollinen sähköpostiosoite.
Jokin meni vikaan. Tarkista antamasi tiedot ja yritä uudelleen.