05.06.2019
Menestykseen tähtäävillä yrityksillä on halu kehittyä ja kasvaa. Kehittyminen ja kasvu vaatii määrätietoisia toimia. Markkinointi luo kasvua. Markkinointiin suunnitelmallisesti ja määrätietoisesti panostamalla yrityksellä on mahdollisuus lisätä asiakkaiden määrää ja laatua.
Miten markkinoinnista saadaan yritykseen tuloksia tuottava toimintatapa ja mitä asioita täytyy ottaa huomioon, jotta markkinointi ymmärretään organisaation sisällä oikein? Tarkennetaan vielä, että markkinointi ei ole pelkkää mainontaa vaan markkinointi on paljon enemmän. Tarkempaa tietoa saat tutustumalla Viivin blogiin Mitä markkinointi on?.
Millä sitten päästään alkuun? Kymmenen kasvun portaan mallia noudattamalla pääset markkinoinnissa ja liiketoiminnassa eteenpäin ja saavutat parempia tuloksia.
Kasvun portaat on selkeä ja systemaattinen malli toiminnalle, joka johtaa kasvuun. Isoja muutoksia tapahtuu harvoin nopeasti, mutta pitkäjänteinen sitoutuminen tuottaa varmasti tuloksia. Mallia voi toteuttaa itse tai pyytää meitä apuun suunnittelemaan matkaa huipulle. Autamme mielellämme.
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.