MARKKINOINNIN VIIKKO 4.–5.9.2018

bstr-linkedin-logo
BSTR Markkinointitoimisto

Olethan jo merkinnyt kalenteriisi 4.–5. syyskuuta Markkinoinnin viikon? Tänä syksynä kannattaa tulla kuulemaan, mitä kaikkea markkinoinnissa on meneillään. Alan huipputapahtuma Helsingin Messukeskuksessa tarjoaa uusia näkökulmia markkinoinnin parempaan tekemiseen. Rekisteröidy ja tutustu Markkinoinnin viikon ohjelmaan tästä. (linkki https://markkinoinninviikko.messukeskus.com/)

BSTR ON MUKANA MARKKINOINNIN VIIKOLLA

Tänä vuonna Markkinoinnin viikossa huikeinta on BSTR:n osallistuminen kahdella puheenvuorolla ja omalla osastolla. Keskiviikkona 4.9. kello 12.30–13.00 luova johtajamme Jussi Ojala kertoo Tunne ja tieto -lavalla, kuinka rakennamme kestäviä brändejä maailmassa, jossa erottautumisen mahdollisuus on olematon. Löydät Jussin ohjelmasta otsikolla ”Tunne välittyy”.

Torstaina 5.9. kello 14.00–14.30 toimitusjohtajamme Tero Luoma sekä yhteistyökumppanimme Foodwestin toimitusjohtaja Karri Kunnas kertovat, mitä tapahtuu kun tuotekehitys yhdistyy brändiosaamiseen. Puheenvuoron löydät otsikolla ”Ideasta ilmiöksi: tuotekehityksen ja brändiosaamisen yhdistyminen”. Tule mukaan kuuntelemaan ja kokemaan miten markkinointi elää ja sykkii meillä sekä muualla.

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.