Markkinoinnin_viikko_blogi
  • bstr-b-60x60
    BSTR Markkinointitoimisto

    2018-08-27

MARKKINOINNIN VIIKKO 4.–5.9.2018

Olethan jo merkinnyt kalenteriisi 4.–5. syyskuuta Markkinoinnin viikon? Tänä syksynä kannattaa tulla kuulemaan, mitä kaikkea markkinoinnissa on meneillään. Alan huipputapahtuma Helsingin Messukeskuksessa tarjoaa uusia näkökulmia markkinoinnin parempaan tekemiseen. Rekisteröidy ja tutustu Markkinoinnin viikon ohjelmaan tästä. (linkki https://markkinoinninviikko.messukeskus.com/)

BSTR ON MUKANA MARKKINOINNIN VIIKOLLA

Tänä vuonna Markkinoinnin viikossa huikeinta on BSTR:n osallistuminen kahdella puheenvuorolla ja omalla osastolla. Keskiviikkona 4.9. kello 12.30–13.00 luova johtajamme Jussi Ojala kertoo Tunne ja tieto -lavalla, kuinka rakennamme kestäviä brändejä maailmassa, jossa erottautumisen mahdollisuus on olematon. Löydät Jussin ohjelmasta otsikolla “Tunne välittyy”.

Torstaina 5.9. kello 14.00–14.30 toimitusjohtajamme Tero Luoma sekä yhteistyökumppanimme Foodwestin toimitusjohtaja Karri Kunnas kertovat, mitä tapahtuu kun tuotekehitys yhdistyy brändiosaamiseen. Puheenvuoron löydät otsikolla “Ideasta ilmiöksi: tuotekehityksen ja brändiosaamisen yhdistyminen”. Tule mukaan kuuntelemaan ja kokemaan miten markkinointi elää ja sykkii meillä sekä muualla.

Ota yhteyttä

info@bstr.fi

tero-luoma-bstr

Tero Luoma

0400 918 288
tero.luoma@bstr.fi

Anniina-walsh-bstr

Anniina Walsh

040 529 5846
anniina.walsh@bstr.fi

mari-dawe-bstr

Mari Dawe

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

teemu-lampinen-bstr

Teemu Lampinen

046 922 2849
teemu.lampinen@bstr.fi

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Syötä kelvollinen sähköpostiosoite.
Jokin meni vikaan. Tarkista antamasi tiedot ja yritä uudelleen.