bstr-uusi-toimitusjohtaja-pauliina
  • bstr-b-60x60
    BSTR Markkinointitoimisto

    2020-08-25

Tiedote: Uudistuva BSTR keskittyy näkyvien tulosten kasvumarkkinointiin – Pauliina Hautamäki vuodenvaihteessa toimitusjohtajaksi

Markkinointitoimisto BSTR muuttaa toimintaansa kasvumarkkinointitoimistoksi.

Nykymarkkinat ovat nopealiikkeiset, ja strategiamuutoksella pystytään vastaamaan muuttuneisiin tarpeisiin entistä paremmin. Kasvumarkkinointitoimistona BSTR pystyy tarjoamaan asiakkailleen entistä vaikuttavampaa markkinointia, jonka tulokset voidaan osoittaa konkreettisesti.

– Brändi ja markkinointiviestintä ovat työkaluja, joiden avulla luodaan kasvua. Nyt niiden hyöty voidaan viestiä kielellä, jota muidenkin kuin markkinointihenkilöiden on helppo ymmärtää, sanoo BSTR:n toimitusjohtaja Tero Luoma.

Uuden strategian mukaan BSTR on ketterä kasvumarkkinointitoimisto, joka yhdistää luovuuden ja suunnitelmallisuuden teoiksi. Nuo teot herättävät tunteita asiakkaissa ja johtoryhmissä ja näkyvät sekä tuloksena viivan alla että vastaanottajien suupielissä.

– Markkinointiviestinnän hyödyt yrityksen menestykselle nähdään edelleen liian harvassa yrityksessä. Markkinointiviestinnän tulee olla saumaton osa yrityksen tekemistä myynnin ja asiakaspalvelun rinnalla, jotta tuloksia tulee, toteaa hallituksen puheenjohtaja Marko Orpana.

Toimitusjohtaja vaihtuu

Vuodenvaihteessa BSTR saa myös uuden toimitusjohtajan. Yrityksen perustaja ja pitkäaikainen toimitusjohtaja Tero Luoma jatkaa yhtiön pääomistajana, mutta keskittyy hallitustyöhön.

Uutena toimitusjohtajana aloittaa 1.1.2021 Pauliina Hautamäki, joka toimii tällä hetkellä BSTR:n asiakkuusjohtajana. Hän toimii 1.9.2020 alkaen yhtiön varatoimitusjohtajana, ja Luoma johtaa yritystä vielä vuoden loppuun. Hautamäki on kokenut markkinointiosaaja, joka on ehtinyt kasvattaa laajaa yhteistyöverkostoaan muun muassa Seinäjoen kaupungin kehitysyhtiö Into Seinäjoen sekä SeAMKin tiimeissä.

– BSTR haluaa jatkossa auttaa yrityksiä löytämään yhä strategisemman otteen markkinointinsa kehittämiseen ja toteuttamiseen. Tämä auttaa yrityksiä erottautumaan kilpailijoista, johtamaan brändiään ja markkinointiviestintäänsä faktoihin perustuen sekä kohdentamaan markkinoinnin euroja terävästi, Hautamäki sanoo.

– Hienoa lähteä asiakkaidemme kanssa yhteiselle kasvun matkalle.

Lisätietoja: 
Pauliina Hautamäki, p. 0400 754 878, pauliina.hautamaki@bstr.fi
Tero Luoma, p. 0400 918 288, tero.luoma@bstr.fi

Haluatko blogistamme muistutuksen?

Lähetämme pari kertaa kuukaudessa blogilinkit suoraan sähköpostiisi ja pysyt perillä markkinoinnin uusista tuulista.

Ota yhteyttä

info@bstr.fi

tero-luoma-bstr

Tero Luoma

0400 918 288
tero.luoma@bstr.fi

Anniina-walsh-bstr

Anniina Walsh

040 529 5846
anniina.walsh@bstr.fi

Mari Dawe

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

bstr-pauliina

Pauliina Hautamäki

040 075 4878
pauliina.hautamaki@bstr.fi

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Syötä kelvollinen sähköpostiosoite.
Jokin meni vikaan. Tarkista antamasi tiedot ja yritä uudelleen.