Tunne | Tarina – 17.1.2019

bstr-linkedin-logo
BSTR Markkinointitoimisto

Yrityksen tarina syntyy arvoista, visiosta ja juurista, joita yrityskulttuuri ruokkii menestykseksi. Voimatarinoiksi, jotka herättävät tunteita, puhuttelevat asiakkaita ja näkyvät hyvänä tuloksena. Tulevaisuuden kilpailuedun saavat yritykset, joiden tarina puree parhaiten. Mutta mistä lähteä liikkeelle, kun on vasta aavistus tulevasta menestystarinasta?

Markkinointifoorumin ensimmäisessä tapahtumassa Into Seinäjoki, BSTR – luova markkinointitoimisto ja markkinointiviestintätoimisto Propaganda auttavat yhdessä yrityksiä tunnistamaan tarinan elementit. Lisäksi mainostoimisto TBWA:n Marco Mäkinen kertoo markkinoinnin merkityksestä ja miten syntyi Avaruuden pääkaupunki. Sami Silen on esittelemässä moniaististen elementtien hyödyntämistä yrityksen audiobrändin luomisessa.

TUNNE AIKATAULU
14.00 – 14.30 Saapuminen & kahvitarjoilut
14:30 – 14.40 Tapahtuman avaus / Sami Silén, Soundaces Studio
14:40 – 14:55 Into Seinäjoki
14:55 – 15:25 BSTR:n luova johtaja Jussi Ojala / Tunne välittyy

TARINAA JA SKUMPPAA
15:50 jatkuu
15:55 – 16:25 Propaganda: konseptisuunnittelija Marjut Kuula Trust Creative Society / Esittelyssä maailman lupsakkain meijeri: Maitomaalta myyntijohtaja Jukka Vihavainen.
16:25 – 16:35 Rohkea markkinointiteko
16:35 – 16:55 Seinäjoen kaupungin markkinointipäällikkö Anu Männikkö / Avaruuden pääkaupunki
16:55 – 17:55 TBWA:n Marco Mäkinen / Avaruuden pääkaupunki
17:55 – 18.00 Päätössanat

Tapahtuma varattiin loppuun kahdessa päivässä, mutta laadukas livestriimi esitetään Into Seinäjoen Youtube-kanavalla kello 14.00 alkaen.

Hanne Pohto-Viita

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.