Asiakaskokemus

tero-luoma-bstr

Lupaus ja miten se lunastetaan

Lupaukset ja niiden lunastaminen määrittävät pitkälti sen, miten yritys menestyy….

bstr-blogi

Pakkaus on elintarvikkeen tärkein mediapinta

Ajattele tuotteet kaupan hyllylle ilman pakkauksiaan. Voisi olla hankala täyttää…

bstr-mari

Mörkö nimeltä Ideapark

Seinäjoen Ideapark aukeaa tänään. Avajaiset ovat nelipäiväiset ja jonoja odotetaan….

anne-blogi

Heikkouksista uusi viesti markkinointiin

Hollantilaisen yläkoulun pihassa oli roska-ongelma. Monenlaisista valistusyrityksistä ja siivouskampanjoista huolimatta…

Makufoni makuelämyksien jäljillä

Nyt on tullut aika ilmiantaa Etelä-Pohjanmaan piilotetut makuelämyshelmet ja kuuluttaa…

bstr-blogi

Sisältösuunnitelma askel kerrallaan

Olemme huomanneet sisältösuunnitelman laatimisen olevan monelle yritykselle murheenkryyni. Takaraivossa sykkii…

bstr-blogi

Miten ostoprosessi etenee – talounelmasta ostopäätökseen

Ryhdymme mieheni kanssa hirsitalon rakennuttajiksi. Päätökset on nyt tehty ja…

Persoonallista vuotta 2019

Vuosi 2018 alkaa olla paketissa ja voi pojat, miten nopeasti…

bstr-blogi

Vinkit myynnin kasvattamiseen verkossa

Vuonna 2017 Google, Suomen Yrittäjät ja Vainu tutkivat suomalaisten pk-yritysten…

viivi-blogi-muutunko-kanaksi

Onnellinen työntekijä tuo menestyksen

Onnellisuus on puhuttanut suomalaisia viime aikoina. Se tuntuu olevan kasvava…

tero-luoma-bstr

Lupaus ja miten se lunastetaan

Kirjoittajalta Tero Luoma / 28.10.2021 / 0 kommenttia

Lupaukset ja niiden lunastaminen määrittävät pitkälti sen, miten yritys menestyy. Asiakkaiden luottamusta on vaikea rakentaa tai saada takaisin, mikäli lupaukset osoittautuvat katteettomiksi kerta toisensa jälkeen. Samoin on työntekijöiden kohdalla – harva työntekijä haluaa olla töissä sellaisessa yrityksessä, jossa lupauksiin ei voida luottaa. Luottamus ansaitaan lunastettujen lupausten avulla pitkäjänteisellä työllä.  Viime vuosien aikana on tullut vastaan…

Read More
bstr-blogi

Pakkaus on elintarvikkeen tärkein mediapinta

Kirjoittajalta Satu Haavisto / 13.11.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Pakkaus on elintarvikkeen tärkein mediapinta

Ajattele tuotteet kaupan hyllylle ilman pakkauksiaan. Voisi olla hankala täyttää ostoskoria vain sen perusteella, miltä tuotteet näyttävät ilman pakkausten antamaa informaatiota. Harva tuote, varsinkaan elintarvike, pärjää myöskään fyysisesti ilman pakkausta. Tuotteella on siis yleensä automaattisesti olemassa sen ensimmäinen mediapinta ja viestintäväline – pakkaus. Pakkaussuunnittelu on valintoja, joista jokaisen kohdalla täytyy pysähtyä miettimään lukuisia eri näkökulmia….

Read More
bstr-mari

Mörkö nimeltä Ideapark

Kirjoittajalta Mari Dawe / 14.11.2019 / Kommentit pois päältä artikkelissa Mörkö nimeltä Ideapark

Seinäjoen Ideapark aukeaa tänään. Avajaiset ovat nelipäiväiset ja jonoja odotetaan. Ideaparkin ympärillä pyörii innostuksen lisäksi toinen keskustelu: pelto-ostarin pelätään imevän keskustan liikkeiltä niin paljon kauppaa, että kuinkas suu nyt pannaan? Uskon, että tässä käy kaupungin keskustallekin aivan hyvin. Kun valitetaan Ideaparkin vievän bisnestä keskustan liikkeiltä pelkästään siksi, että se on olemassa, puhutaan liiketoiminnassa menestymisen kannalta…

Read More
anne-blogi

Heikkouksista uusi viesti markkinointiin

Kirjoittajalta Anne Kohtala / 12.6.2019 / Kommentit pois päältä artikkelissa Heikkouksista uusi viesti markkinointiin

Hollantilaisen yläkoulun pihassa oli roska-ongelma. Monenlaisista valistusyrityksistä ja siivouskampanjoista huolimatta roskikset nököttivät tyhjillään ja roskat vaelsivat pitkin pihoja. Kuten niin usein, ratkaisu oli lähempänä kuin kukaan olisi uskonut. Se piili lauseessa ”kuinka vaikeaa se voikaan olla”, joka oli lausuttu jo ääneen. Tarvittiin enää joku, jolla on rohkeutta löytää idea ja toinen, jolla on älyä ostaa…

Read More

Makufoni makuelämyksien jäljillä

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 15.3.2019 / Kommentit pois päältä artikkelissa Makufoni makuelämyksien jäljillä

Nyt on tullut aika ilmiantaa Etelä-Pohjanmaan piilotetut makuelämyshelmet ja kuuluttaa ne koko Suomeen. Alajärveläisen kakkutaiteilijan suussa sulava täytekreemi, kauhavalaisen marjatilan uusi megasuperhyvähillo, kurikkalaisen elämyskohteen tapa koristaa herkkupöytä pelkillä metsän antimilla vai seinäjokisen luontomatkailuyrityksen tarjoama tikkupullan paistaminen luontoretkellä? Nyt on tullut aika. Aika ilmiantaa Etelä-Pohjanmaan piilotetut makuelämyshelmet ja kuuluttaa ne koko Suomeen. Makufoni on Into Seinäjoen…

Read More
bstr-blogi

Sisältösuunnitelma askel kerrallaan

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 21.2.2019 / Kommentit pois päältä artikkelissa Sisältösuunnitelma askel kerrallaan

Olemme huomanneet sisältösuunnitelman laatimisen olevan monelle yritykselle murheenkryyni. Takaraivossa sykkii huono omatunto, mutta silti suunnitelma jää erilaisista syistä toteuttamatta. Haluamme tarjota teille selkeän ohjeistuksen sisältösuunnitelman rakentamiseen: apua liikkeelle lähtöön, mutta myös vinkkejä kokeneemmille. Lähde liikkeelle realistisin odotuksin ja tavoittein. Hyvällä suunnitelmalla delegoit tekemistä useammalle henkilölle, aikataulutat työt valmiiksi ja saat mahdollisesti sisällöntuottamisen osaksi rullaavaa arkea….

Read More
bstr-blogi

Miten ostoprosessi etenee – talounelmasta ostopäätökseen

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 29.1.2019 / Kommentit pois päältä artikkelissa Miten ostoprosessi etenee – talounelmasta ostopäätökseen

Ryhdymme mieheni kanssa hirsitalon rakennuttajiksi. Päätökset on nyt tehty ja toivottavasti kaikki mutkat suoristuvat huhtikuuhun mennessä, jolloin kaivinkoneen pitäisi kauhaista ensimmäisen kerran Murhavuoressa. Muutama muuttuja on vielä projektin hidasteena. Kun kaksi B2B-alan myyjää lähtee talokaupoille, ostoprosessista syntyy mielenkiintoinen tarkkailuprosessi. Jokaisen myyjän on hyvä olla myös pöydän toisella puolella, tällöin hoksaa, mitkä asiat vievät kauppaa eteenpäin…

Read More

Persoonallista vuotta 2019

Kirjoittajalta Viivi Mäkiranta / 19.12.2018 / Kommentit pois päältä artikkelissa Persoonallista vuotta 2019

Vuosi 2018 alkaa olla paketissa ja voi pojat, miten nopeasti tämä vuosi menikään. BSTR:lle vuosi on ollut hienon kehityksen vuosi. Taloon tullut uusi osaaminen on saatu valjastettua asiakkaiden hyödyksi, prosessit ovat hioutuneet, osaaminen kehittynyt ja toiminnalle on asetettu innostavia tavoitteita. Vuosi vuodelta rakastan enemmän tyyppejä, joiden kanssa saan tehdä töitä – sekä talon sisällä, että…

Read More
bstr-blogi

Vinkit myynnin kasvattamiseen verkossa

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 5.12.2018 / Kommentit pois päältä artikkelissa Vinkit myynnin kasvattamiseen verkossa

Vuonna 2017 Google, Suomen Yrittäjät ja Vainu tutkivat suomalaisten pk-yritysten digitaalisuuden hyödyntämistä myynnissä ja markkinoinnissa. 67 700 yrityksestä 79 prosentilla on staattiset verkkosivut, mutta ei lainkaan aktiivista myynnin tavoittelua verkosta. Nykypäivän sivustolla pitäisi lähtökohtaisesti rakentaa sivusto valmiina kehittämään sitä ja ostopolkuja jatkuvasti, ei jättää sivustoa leijailemaan. Digitaalisten työkalujen avulla on nykyään helppo selvittää mitä sivuilla…

Read More
viivi-blogi-muutunko-kanaksi

Onnellinen työntekijä tuo menestyksen

Kirjoittajalta Viivi Mäkiranta / 23.3.2018 / 0 kommenttia

Onnellisuus on puhuttanut suomalaisia viime aikoina. Se tuntuu olevan kasvava trendi, jota jokainen tahollaan tavoittelee – eikä ihme, sillä onhan onnellisuus todellakin tavoittelemisen arvoinen asia. Onnellisuutta voisi käsitellä monelta eri kantilta, mutta tässä haluan käsitellä ihmisten onnellisuutta nimenomaan työpaikoilla. Millainen on onnellinen työntekijä? Onnellinen työntekijä on motivoitunut työhönsä. Hän on miellyttävä työkaveri ja haluaa sekä…

Read More

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.