Brändi

Pakkaus on puoli ruokaa

Kukapa meistä ei joskus olisi pysähtynyt kaupassa ihastelemaan tuotetta, jonka…

brandi-strategia

Tie brändiin

Brändi syntyy vuorovaikutuksessa kohderyhmiesi kanssa. Brändi on enemmän kuin yrityksesi…

matti-blogi

Mikä on brändi?

Onko brändi jotain, jonka voi nähdä? Onko brändi jotain, jonka…

bstr pauliina hautamaki blogi

Liiverin Leader-perustamistuella markkinoinnin kivijalka kuntoon

Polttava kysymys yrityksen myynnin lisäämisen kannalta on se, miten yritys…

bstr pauliina hautamaki blogi

Yrityksen myynti kiikarissa? Laita markkinointisi kuntoon.

Ennusteiden mukaan lähivuosina Etelä-Pohjanmaalla on tehtävä tuhansia yrityskauppoja eläköityvien yrittäjien…

bstr-blogi

Omaleimaisuus ja vastuullisuus ovat hyvän brändin raaka-aineet

Mikä on brändi ja mistä tunnistaa onnistuneen brändin? Miten brändäyksen…

bstr-mari

Mörkö nimeltä Ideapark

Seinäjoen Ideapark aukeaa tänään. Avajaiset ovat nelipäiväiset ja jonoja odotetaan….

bstr-blogi

Brändin kanssa pakattu

Kuvittele mielessäsi kauppareissu. Se on usein nälän ja väsymyksen sävyttämä…

tero-luoma-bstr

Mikä tekee brändin?

Onko se tunne, haluttavuus ja ylpeyden aihe? Miten brändi syntyy…

Anniina_blogi_6564

Markkinoinnista brändi­uskollisuuteen

Huomasitko? Maailmalla markkinointi kuoli jo ennen kuin Suomessa sen voima…

Pakkaus on puoli ruokaa

Kirjoittajalta Hanna Heikkola / 22.12.2021 / 0 kommenttia

Kukapa meistä ei joskus olisi pysähtynyt kaupassa ihastelemaan tuotetta, jonka pakkaus kiinnittää huomion kaikkien muiden vastaavien tuotteiden keskellä. Se voi olla väri, muoto, kuvitus tai erikoisen mallinen pakkaus, johon katse pysähtyy. Hyvin suunniteltu ja toteutettu pakkaus erottuu, jää mieleen ja parhaimmillaan johtaa ostopäätökseen.  Pakkaus ei ole vain kaunis pinta, vaan sillä on useita tehtäviä. Siksi…

Read More
brandi-strategia

Tie brändiin

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 8.10.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Tie brändiin

Brändi syntyy vuorovaikutuksessa kohderyhmiesi kanssa. Brändi on enemmän kuin yrityksesi logo, palvelu tai tapa toimia. Brändi on pitkäjänteisiä ja johdonmukaisia tekoja, jotka herättävät asiakkaissasi mielikuvia. Vilkaise, millaisilla teoilla tie brändiin rakentuu.

Read More
matti-blogi

Mikä on brändi?

Kirjoittajalta Matti Koski-Sipilä / 27.5.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Mikä on brändi?

Onko brändi jotain, jonka voi nähdä? Onko brändi jotain, jonka voi kuulla? Vai onko se jotain, johon voi koskea? Brändi on kaikkia edellä mainittuja asioita, mutta ei mitään yksin. Brändi on ennen kaikkea tunne ja tunneside, joka ihmisellä on tiettyä yritystä, palvelua – tai kuten hienosti sanotaan – brändiä kohtaan. Eli se, minkälainen brändi on,…

Read More
bstr pauliina hautamaki blogi

Liiverin Leader-perustamistuella markkinoinnin kivijalka kuntoon

Kirjoittajalta Pauliina Hautamäki / 8.5.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Liiverin Leader-perustamistuella markkinoinnin kivijalka kuntoon

Polttava kysymys yrityksen myynnin lisäämisen kannalta on se, miten yritys saa tuotteensa tai palvelunsa tunnetuksi kohderyhmässä ja yritys tekee brändistään houkuttelevan? Kilpailijoista erottuva ja ajatuksella suunniteltu ammattimainen brändi lisää asiakasuskollisuutta, mahdollistaa korkeammat katteet ja kestää myrskyt. Brändi-identiteetin suunnittelu, joka lähtee liiketoimintasuunnitelmasta, on oleellisen tärkeä perustettavalle alkavalle yritykselle sekä myös liiketoimintaansa uudistavalle, kasvua hakevalle yritykselle. Asiakkaamme…

Read More
bstr pauliina hautamaki blogi

Yrityksen myynti kiikarissa? Laita markkinointisi kuntoon.

Kirjoittajalta Pauliina Hautamäki / 13.1.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Yrityksen myynti kiikarissa? Laita markkinointisi kuntoon.

Ennusteiden mukaan lähivuosina Etelä-Pohjanmaalla on tehtävä tuhansia yrityskauppoja eläköityvien yrittäjien toimintojen jatkamiseksi. E-P:llä on paljon pieniä, alle 5 henkilöä työllistäviä firmoja. Yrityskaupoista ei ole saatavilla vedenpitäviä tilastoja, mutta tuo on varmasti jonkinlainen mittaluokka. Kaikille yrityksille ei löydy ostajaa ja jatkajaa omista perillisistä tai henkilökunnasta. Silloin tullaan sen eteen, että joko yritys lopetetaan tai se päätetään…

Read More
bstr-blogi

Omaleimaisuus ja vastuullisuus ovat hyvän brändin raaka-aineet

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 28.11.2019 / Kommentit pois päältä artikkelissa Omaleimaisuus ja vastuullisuus ovat hyvän brändin raaka-aineet

Mikä on brändi ja mistä tunnistaa onnistuneen brändin? Miten brändäyksen megatrendiin eli vastuullisuuteen pitäisi tarttua? Entä potevatko BSTR:n bränditiimiläiset huonoa omaatuntoa työstään, jonka tavoitteena on kiihdyttää kulutusta? Tämä on ensimmäinen osa juttusarjaamme, jossa asiantuntijatiimimme keskustelevat vuorollaan heitä tällä hetkellä puhuttavista aiheista. Ensimmäinen juttutuokio käytiin bränditiimin kesken. Brändi ei ole tuote tai logo, vaan tunnetta ja…

Read More
bstr-mari

Mörkö nimeltä Ideapark

Kirjoittajalta Mari Dawe / 14.11.2019 / Kommentit pois päältä artikkelissa Mörkö nimeltä Ideapark

Seinäjoen Ideapark aukeaa tänään. Avajaiset ovat nelipäiväiset ja jonoja odotetaan. Ideaparkin ympärillä pyörii innostuksen lisäksi toinen keskustelu: pelto-ostarin pelätään imevän keskustan liikkeiltä niin paljon kauppaa, että kuinkas suu nyt pannaan? Uskon, että tässä käy kaupungin keskustallekin aivan hyvin. Kun valitetaan Ideaparkin vievän bisnestä keskustan liikkeiltä pelkästään siksi, että se on olemassa, puhutaan liiketoiminnassa menestymisen kannalta…

Read More
bstr-blogi

Brändin kanssa pakattu

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 8.3.2018 / 0 kommenttia

Kuvittele mielessäsi kauppareissu. Se on usein nälän ja väsymyksen sävyttämä arjen pakkopulla. Kuljet samoja reittejä etsien hyväksi todettuja tuotteita ja toivot että olisit jo kotona. Valintojen määrä lähinnä ärsyttää, se on vapautta, mutta myös jälleen yksi punnittava teko tiukan työpäivän päätteeksi. Kauppareissu voi kuitenkin olla myös hyvin erilainen kokemus. Etenkin ulkomailla matkatessa se on aistiärsykkeitä…

Read More
tero-luoma-bstr

Mikä tekee brändin?

Kirjoittajalta Tero Luoma / 15.12.2017 / 0 kommenttia

Onko se tunne, haluttavuus ja ylpeyden aihe? Miten brändi syntyy tai jää syntymättä? Monet yritykset jäävät nousematta suuren yleisön fanituksen kohteeksi, kun kukaan ei tiedä niistä. Toiset taas jättävät ensikosketuksella pysyvän muistijäljen ja jäävät vaikuttamaan alitajuntaan. Brändi vaatii huomion ja muodostuu vuorovaikutuksessa yleisön kanssa. Brändi syntyy tekojen ja viestinnän kautta. Otetaanpa ajankohtainen esimerkki: satavuotias Suomi….

Read More
Anniina_blogi_6564

Markkinoinnista brändi­uskollisuuteen

Kirjoittajalta Anniina Walsh / 13.6.2017 / 1 kommentti

Huomasitko? Maailmalla markkinointi kuoli jo ennen kuin Suomessa sen voima edes kunnolla hoksattiin. Tilalle tuli brändiuskollisuus. Kuluttajan vahva halu yhdistää itsensä tuotteeseen tai palveluun, joka tukee tai vahvistaa omia arvoja ja elämäntyyliä. Ostajan ja myyjän jaettu arvostus yhteiselle tekemiselle ja ymmärrys yhteisestä päämäärästä. Mutta sitä ennen oli markkinointi. Joku kertoi tuotteesta tai palvelusta vaikuttavalla, hauskalla,…

Read More

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.