BSTR

tero-anniina

BSTR ELY-keskuksen kehittämis­palveluiden tarjoajaksi

Yritysten kehittämispalvelut ovat ELY-keskuksen tarjoamia konsultointi- ja koulutuspalveluja, joiden avulla…

bstr pauliina hautamaki blogi

Orkesteri nimeltään BSTR kohti vuotta 2021

BSTR:n orkesteri astelee vuoteen rohkein mielin vahvana yhteisönä. Viemme toimintaamme…

BSTR:n vuosi 2020

BSTR:n vuoteen on mahtunut monenlaista tapahtumaa: suuria muutoksia, uusien asioiden…

visionaari-tero-luoma

Visionäärit inspiroivat

Huikeat jutut syntyvät useimmiten visionäärien johdatuksessa. Visionääri on idearikas, inspiroiva…

kaisa-koskela-bstr

Järjestä työpaja etänä, mutta läsnä

Työpaja verkkosivuston ideoimiseksi tai markkinointistrategian hiomiseksi on asiakkaan kanssa varattuna…

brandi-strategia

Tie brändiin

Brändi syntyy vuorovaikutuksessa kohderyhmiesi kanssa. Brändi on enemmän kuin yrityksesi…

Blogi-Anssi_3459

Miten pääviestit syntyvät?

Pääviestit ovat oiva työkalu yrityksen strategian tukemiseen. Niiden avulla tuomme…

bstr pauliina hautamaki blogi

Uutta, vanhaa, lainattua ja keltainen sormus

Pätkäytimme kanaviimme jotain uutta pari viikkoa sitten. Tiedotimme uuden strategiamme…

Tiedote: Uudistuva BSTR keskittyy näkyvien tulosten kasvumarkkinointiin – Pauliina Hautamäki vuodenvaihteessa toimitusjohtajaksi

Markkinointitoimisto BSTR muuttaa toimintaansa kasvumarkkinointitoimistoksi. Nykymarkkinat ovat nopealiikkeiset, ja strategiamuutoksella…

Tero-blogi

Uuden edessä

Koronakeskustelu on näytellyt viime kuukausina pääroolia kaikissa medioissa ympäri maailman….

tero-anniina

BSTR ELY-keskuksen kehittämis­palveluiden tarjoajaksi

Kirjoittajalta Tero Luoma / 16.2.2021 / Kommentit pois päältä artikkelissa BSTR ELY-keskuksen kehittämis­palveluiden tarjoajaksi

Yritysten kehittämispalvelut ovat ELY-keskuksen tarjoamia konsultointi- ja koulutuspalveluja, joiden avulla voit kehittää yritystäsi helposti ja nopeasti. Saat yrityksesi avuksi kokeneen liikkeenjohdon asiantuntijan tai kehität liiketoimintaosaamistasi huippukouluttajien kanssa kohtuullisin kustannuksin. ELYn tiedon mukaan yritykset voivat hakea kehittämispalveluita helmi-maaliskuun vaihteesta alkaen. Kun toiminta on hektistä ja kilpailu kovaa saattaa yritys joutua tilanteeseen, jossa yrityksen tulevaisuus näyttää sumuiselta….

Read More
bstr pauliina hautamaki blogi

Orkesteri nimeltään BSTR kohti vuotta 2021

Kirjoittajalta Pauliina Hautamäki / 13.1.2021 / Kommentit pois päältä artikkelissa Orkesteri nimeltään BSTR kohti vuotta 2021

BSTR:n orkesteri astelee vuoteen rohkein mielin vahvana yhteisönä. Viemme toimintaamme uuden strategian mukaisesti mainostoimistosta kasvumarkkinoijan suuntaan. Yhdistämme luovuuden ja suunnitelmallisuuden teoiksi, joilla herätetään tunteita ja saadaan aikaan tuloksia, jotka voidaan konkreettisesti osoittaa. Meidät tunnetaan parhaiten brändi-ilmeiden luomisesta ja graafisesta suunnittelusta sekä monipuolisesta sisällöntuotannosta. Moni tietää myös, että meillä on osaamista web-palveluiden kehittämisessä ja digitaalisessa markkinoinnissa….

Read More

BSTR:n vuosi 2020

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 21.12.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa BSTR:n vuosi 2020

BSTR:n vuoteen on mahtunut monenlaista tapahtumaa: suuria muutoksia, uusien asioiden opettelua sekä niin iloisia kuin haikeitakin uutisia. Tiivistimme vuotemme alta löytyvään infografiikkaan.

Read More
visionaari-tero-luoma

Visionäärit inspiroivat

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 16.12.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Visionäärit inspiroivat

Huikeat jutut syntyvät useimmiten visionäärien johdatuksessa. Visionääri on idearikas, inspiroiva edelläkävijä, joka näkee asioita siellä, missä muut eivät niitä näe. Hän tuntee toimintakenttänsä ja tietää mihin se on menossa ennakoiden toimia sen mukaan. Visiointi-  ja muuntautumiskyky ovat tärkeitä ominaisuuksia eteenpäin puskevilla markkinoilla ja sellaiset yritykset selviävät myös odottamattomissa tilanteissa.  Taantuma kolkutteli ovella kun BSTR pyöräytettiin…

Read More
kaisa-koskela-bstr

Järjestä työpaja etänä, mutta läsnä

Kirjoittajalta kaisa / 9.12.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Järjestä työpaja etänä, mutta läsnä

Työpaja verkkosivuston ideoimiseksi tai markkinointistrategian hiomiseksi on asiakkaan kanssa varattuna kalenteriin, mutta koronarajoitukset estävät tapaamisen. Tämä monelle tuttu tilanne tuli myös meille BSTR:ssä eteen keväällä ja laittoi tekemään melkoisia kuperkeikkoja. Vauhdilla lähdimme etsimään uusia työtapoja ja työvälineitä etätyöskentelyyn. Oli keksittävä nopeasti uusia tapoja tavata asiakkaita ja järjestää työpajoja – ja kiitos rohkeiden asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme,…

Read More
brandi-strategia

Tie brändiin

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 8.10.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Tie brändiin

Brändi syntyy vuorovaikutuksessa kohderyhmiesi kanssa. Brändi on enemmän kuin yrityksesi logo, palvelu tai tapa toimia. Brändi on pitkäjänteisiä ja johdonmukaisia tekoja, jotka herättävät asiakkaissasi mielikuvia. Vilkaise, millaisilla teoilla tie brändiin rakentuu.

Read More
Blogi-Anssi_3459

Miten pääviestit syntyvät?

Kirjoittajalta Anssi Hanhimäki / 10.9.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Miten pääviestit syntyvät?

Pääviestit ovat oiva työkalu yrityksen strategian tukemiseen. Niiden avulla tuomme esiin kohderyhmälle merkitykselliset aiheet sekä teemat, joista yrityksesi haluaa kertoa. Mutta miten pääviestit oikein syntyvät? Koostimme pääviestiprojektin vaiheet yhdeksi kuvaksi.

Read More
bstr pauliina hautamaki blogi

Uutta, vanhaa, lainattua ja keltainen sormus

Kirjoittajalta Pauliina Hautamäki / 9.9.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Uutta, vanhaa, lainattua ja keltainen sormus

Pätkäytimme kanaviimme jotain uutta pari viikkoa sitten. Tiedotimme uuden strategiamme painopisteistä ja muutoksista BSTR:n johdossa. Aloitamme nykyisen toimitusjohtajamme Tero Luoman kanssa kapulanvaihdon siten, että allekirjoittanut nimitettiin syyskuusta alkaen varatoimitusjohtajaksi ja vuoden alusta lähtien toimitusjohtajaksi. Olen kova jännittämään, mutta ehkä koskaan en ole tärissyt niin paljon kuin tuona maanantaina, kun asiasta kerrottiin omalle jengillemme. Harvemmin se…

Read More

Tiedote: Uudistuva BSTR keskittyy näkyvien tulosten kasvumarkkinointiin – Pauliina Hautamäki vuodenvaihteessa toimitusjohtajaksi

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 25.8.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Tiedote: Uudistuva BSTR keskittyy näkyvien tulosten kasvumarkkinointiin – Pauliina Hautamäki vuodenvaihteessa toimitusjohtajaksi

Markkinointitoimisto BSTR muuttaa toimintaansa kasvumarkkinointitoimistoksi. Nykymarkkinat ovat nopealiikkeiset, ja strategiamuutoksella pystytään vastaamaan muuttuneisiin tarpeisiin entistä paremmin. Kasvumarkkinointitoimistona BSTR pystyy tarjoamaan asiakkailleen entistä vaikuttavampaa markkinointia, jonka tulokset voidaan osoittaa konkreettisesti. – Brändi ja markkinointiviestintä ovat työkaluja, joiden avulla luodaan kasvua. Nyt niiden hyöty voidaan viestiä kielellä, jota muidenkin kuin markkinointihenkilöiden on helppo ymmärtää, sanoo BSTR:n toimitusjohtaja Tero Luoma….

Read More
Tero-blogi

Uuden edessä

Kirjoittajalta Tero Luoma / 10.6.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Uuden edessä

Koronakeskustelu on näytellyt viime kuukausina pääroolia kaikissa medioissa ympäri maailman. Tulevaisuuden ennusteissa on nostettu esiin kauhuskenaarioita monesta eri kulmasta. Vähemmän on puhuttu siitä mitä uusia mahdollisuuksia kriisin ansiosta voi syntyäkään. BSTR perustettiin 2008 finanssikriisin keskelle. Kriisin keskellä yrityksen tai innovaation perustaminen opettaa ettei mitään saa ilmaiseksi vaan kaikki pitää ansaita. Sama pätee tässä maailman tilanteessa…

Read More

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.