BSTR
Kasvua markkinoinnilla
BSTR:llä markkinoinnin tehtävä on luoda kasvua. BSTR:n yrittäjä Tero Luoma listaa tuloksellisen kasvumarkkinoinnin to dot.
Kymmenen myyttiä yhteistyöstä markkinointitoimiston kanssa
BSTR:n sisällöntuottaja ja digimarkkinoinnin asiantuntija Saana Klemola murtaa myyttejä yhteistyöstä markkinointitoimiston kanssa.
Pää kylmänä, sydän lämpimänä…
…vein läpi ensimmäisen toimitusjohtajavuoteni. Lähdin vuoteen mieli täynnä vastuuta omistajien…
BSTR ELY-keskuksen kehittämispalveluiden tarjoajaksi
Yritysten kehittämispalvelut ovat ELY-keskuksen tarjoamia konsultointi- ja koulutuspalveluja, joiden avulla…
Orkesteri nimeltään BSTR kohti vuotta 2021
BSTR:n orkesteri astelee vuoteen rohkein mielin vahvana yhteisönä. Viemme toimintaamme…
Visionäärit inspiroivat
Huikeat jutut syntyvät useimmiten visionäärien johdatuksessa. Visionääri on idearikas, inspiroiva…
Järjestä työpaja etänä, mutta läsnä
Työpaja verkkosivuston ideoimiseksi tai markkinointistrategian hiomiseksi on asiakkaan kanssa varattuna…
Tie brändiin
Brändi syntyy vuorovaikutuksessa kohderyhmiesi kanssa. Brändi on enemmän kuin yrityksesi…
Miten pääviestit syntyvät?
Pääviestit ovat oiva työkalu yrityksen strategian tukemiseen. Niiden avulla tuomme…
Uutta, vanhaa, lainattua ja keltainen sormus
Pätkäytimme kanaviimme jotain uutta pari viikkoa sitten. Tiedotimme uuden strategiamme…
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »
BSTR:llä markkinoinnin tehtävä on luoda kasvua. BSTR:n yrittäjä Tero Luoma listaa tuloksellisen kasvumarkkinoinnin to dot.
Read MoreBSTR:n sisällöntuottaja ja digimarkkinoinnin asiantuntija Saana Klemola murtaa myyttejä yhteistyöstä markkinointitoimiston kanssa.
Read More…vein läpi ensimmäisen toimitusjohtajavuoteni. Lähdin vuoteen mieli täynnä vastuuta omistajien rahoista, työntekijöiden työpaikoista ja työhyvinvoinnista sekä asiakkaidemme markkinoinnin ja koko yritystoiminnan onnistumisesta. Persoonana olen sellainen, että kannan harteillani omat ja muiden murehet, joten jo ottaessani uutta roolia vastaan kävin itseni ja sparraajieni Tero Luoman ja Marko Orpanan kanssa keskustelun, että kaikkien maailman murehien kanssa ei…
Read MoreYritysten kehittämispalvelut ovat ELY-keskuksen tarjoamia konsultointi- ja koulutuspalveluja, joiden avulla voit kehittää yritystäsi helposti ja nopeasti. Saat yrityksesi avuksi kokeneen liikkeenjohdon asiantuntijan tai kehität liiketoimintaosaamistasi huippukouluttajien kanssa kohtuullisin kustannuksin. ELYn tiedon mukaan yritykset voivat hakea kehittämispalveluita helmi-maaliskuun vaihteesta alkaen. Kun toiminta on hektistä ja kilpailu kovaa saattaa yritys joutua tilanteeseen, jossa yrityksen tulevaisuus näyttää sumuiselta….
Read MoreBSTR:n orkesteri astelee vuoteen rohkein mielin vahvana yhteisönä. Viemme toimintaamme uuden strategian mukaisesti mainostoimistosta kasvumarkkinoijan suuntaan. Yhdistämme luovuuden ja suunnitelmallisuuden teoiksi, joilla herätetään tunteita ja saadaan aikaan tuloksia, jotka voidaan konkreettisesti osoittaa. Meidät tunnetaan parhaiten brändi-ilmeiden luomisesta ja graafisesta suunnittelusta sekä monipuolisesta sisällöntuotannosta. Moni tietää myös, että meillä on osaamista web-palveluiden kehittämisessä ja digitaalisessa markkinoinnissa….
Read MoreHuikeat jutut syntyvät useimmiten visionäärien johdatuksessa. Visionääri on idearikas, inspiroiva edelläkävijä, joka näkee asioita siellä, missä muut eivät niitä näe. Hän tuntee toimintakenttänsä ja tietää mihin se on menossa ennakoiden toimia sen mukaan. Visiointi- ja muuntautumiskyky ovat tärkeitä ominaisuuksia eteenpäin puskevilla markkinoilla ja sellaiset yritykset selviävät myös odottamattomissa tilanteissa. Taantuma kolkutteli ovella kun BSTR pyöräytettiin…
Read MoreTyöpaja verkkosivuston ideoimiseksi tai markkinointistrategian hiomiseksi on asiakkaan kanssa varattuna kalenteriin, mutta koronarajoitukset estävät tapaamisen. Tämä monelle tuttu tilanne tuli myös meille BSTR:ssä eteen keväällä ja laittoi tekemään melkoisia kuperkeikkoja. Vauhdilla lähdimme etsimään uusia työtapoja ja työvälineitä etätyöskentelyyn. Oli keksittävä nopeasti uusia tapoja tavata asiakkaita ja järjestää työpajoja – ja kiitos rohkeiden asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme,…
Read MoreBrändi syntyy vuorovaikutuksessa kohderyhmiesi kanssa. Brändi on enemmän kuin yrityksesi logo, palvelu tai tapa toimia. Brändi on pitkäjänteisiä ja johdonmukaisia tekoja, jotka herättävät asiakkaissasi mielikuvia. Vilkaise, millaisilla teoilla tie brändiin rakentuu.
Read MorePääviestit ovat oiva työkalu yrityksen strategian tukemiseen. Niiden avulla tuomme esiin kohderyhmälle merkitykselliset aiheet sekä teemat, joista yrityksesi haluaa kertoa. Mutta miten pääviestit oikein syntyvät? Koostimme pääviestiprojektin vaiheet yhdeksi kuvaksi.
Read MorePätkäytimme kanaviimme jotain uutta pari viikkoa sitten. Tiedotimme uuden strategiamme painopisteistä ja muutoksista BSTR:n johdossa. Aloitamme nykyisen toimitusjohtajamme Tero Luoman kanssa kapulanvaihdon siten, että allekirjoittanut nimitettiin syyskuusta alkaen varatoimitusjohtajaksi ja vuoden alusta lähtien toimitusjohtajaksi. Olen kova jännittämään, mutta ehkä koskaan en ole tärissyt niin paljon kuin tuona maanantaina, kun asiasta kerrottiin omalle jengillemme. Harvemmin se…
Read More- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »