Digimarkkinointi 

rami-renko

Responsiivinen mainonta

Responsiivisuus on monille tuttu termi verkkosivustojen kautta. Moni on saattanut…

matti-blogi

Kolmannen osapuolen evästeiden hyödyntäminen markkinoinnissa loppuu – Mitä sitten?

Google pudotti pommin viime vuonna, kun se ilmoitti lopettavansa kolmannen…

rami-renko

Markkinoinnilla isot vonkaleet

Meille kalastajille tämä on ollut kunnon haukisyksy. Joulu herkkuineen lähestyy,…

bstr-blogi

Digitaalinen jälkimarkkinointi syntyy VIP-hiekkalaatikolla

Osta yrittäjältä -kampanjan lisäksi voisi olla myös Arvostele ostos -teemaviikko,…

rami-renko

Konepajalle kauppaa digimarkkinoinnilla

Markkinoinnin kohde ja tavoite Seinäjokelainen konepaja Semko Oy teki ison…

rami-renko

Miten paikata messunäkyvyys?

Useilla yrityksillä peruuntuivat juuri yhdet vuoden tärkeimmistä asiakaskontaktointikeinoista – messut….

bstr-blogi

Mittarit mukaan markkinointiin

Miten markkinointia mitataan ja miksi se kannattaa? BSTR:n digitaalisen markkinoinnin…

rami-renko

Avainsanakartoitus on markkinoinnin kivijalka

Avainsanatutkimus, toiselta nimeltään avainsanakartoitus, viittaa nimensä mukaisesti hakusanoihin, joilla etsitään…

bstr-blogi

Googlen puhehaku – mitä tehdä hakukoneoptimoinnin suhteen?

Forbesin mukaan vuoteen 2020 mennessä puhehaku, toiselta nimeltään äänihaku, tulee…

matti-blogi

Seitsemän askelta parempaan somevideoon

Yli 500 miljoonaa ihmistä katsoo videoita Facebookissa päivittäin. Luku kasvaa,…

rami-renko

Responsiivinen mainonta

Kirjoittajalta Rami Renko / 3.3.2021 / 0 kommenttia

Responsiivisuus on monille tuttu termi verkkosivustojen kautta. Moni on saattanut myös törmätä termiin responsiivinen mainos. Kuten verkkosivustojen kohdalla myös mainonnassa on kysymys mainoksen mukautuvuudesta erilaisiin asetteluihin. Mainonta responsiivisilla mainoksilla on ollut toteutettavissa muutaman vuoden ajan. Vähitellen mainostajat ovat alkaneet olla vakuuttuneita responsiivisten mainoksien tehokkuudesta. Asiakkailta on tullut kysymyksiä responsiivisiin bannereihin liittyen, joista ei ehkä netissä…

Read More
matti-blogi

Kolmannen osapuolen evästeiden hyödyntäminen markkinoinnissa loppuu – Mitä sitten?

Kirjoittajalta Matti Koski-Sipilä / 24.2.2021 / Kommentit pois päältä artikkelissa Kolmannen osapuolen evästeiden hyödyntäminen markkinoinnissa loppuu – Mitä sitten?

Google pudotti pommin viime vuonna, kun se ilmoitti lopettavansa kolmannen osapuolen evästeiden käytön vuoteen 2022 mennessä. Firefox- ja Safari-selaimissa kolmannen osapuolen evästeiden hillitseminen on jo käytössä. Googlen päätös on siitä merkittävä, että sen omistama Chrome-selain on selkeä markkinajohtaja maailmassa, joten tämä päätös tulee vaikuttamaan merkittävästi mm. digitaalisen markkinoinnin kohdentamiseen tulevaisuudessa. Mikä on kolmannen osapuolen eväste?…

Read More
rami-renko

Markkinoinnilla isot vonkaleet

Kirjoittajalta Rami Renko / 29.9.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Markkinoinnilla isot vonkaleet

Meille kalastajille tämä on ollut kunnon haukisyksy. Joulu herkkuineen lähestyy, joten nyt on hyvä aika reagoida tuohon kuluttamisen sesonkiin. Hyvin toteutetulla digimarkkinoinnilla saadaan pidettyä siimat kireänä ja napattua syöteille alttiit isot vonkaleet omaan veneeseen. Kalastuksella ja markkinoinnilla on vain hiuksenhienoja eroja. Tämäblogi tarjoaa validit vinkit myynnin kasvattamiseen, keinot kuroa liiketoiminnan vaje umpeen ja puskea loppuvuotena…

Read More
bstr-blogi

Digitaalinen jälkimarkkinointi syntyy VIP-hiekkalaatikolla

Kirjoittajalta Outi Myllymäki / 30.4.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Digitaalinen jälkimarkkinointi syntyy VIP-hiekkalaatikolla

Osta yrittäjältä -kampanjan lisäksi voisi olla myös Arvostele ostos -teemaviikko, joka kannustaisi ihmisiä kertomaan kokemuksistaan entistä innokkaammin verkossa. Mitä teet, kun pitäisi ostaa älykello tai valita sopivin Airbnb-kämppä? Luet netistä arvosteluja päätöksenteon tueksi. Entäpä kun haluat löytää vanhoille huonekaluille sopivan verhoilijan? Kysyt Facebookin puskaradiossa hyviä vinkkejä. Arvosteluista ja suositteluista on tullut yksi kaupankäynnin polttoaine. Taitaa…

Read More
rami-renko

Konepajalle kauppaa digimarkkinoinnilla

Kirjoittajalta Rami Renko / 14.4.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Konepajalle kauppaa digimarkkinoinnilla

Markkinoinnin kohde ja tavoite Seinäjokelainen konepaja Semko Oy teki ison laiteinvestoinnin vuonna 2018 hankkimalla tehokkaan harjateräksen taivutus- ja katkaisukoneen. Laitteella voi valmistaa minuutissa suuria määriä tietynmuotoisia ja kokoisia harjateräskappaleita tarkalla 3D-muotoilulla. Vastaavia laitteita on Suomessa vain muutama kappale. Tuotteen pääkohderyhmä on isot rakennusliikkeet, jotka tarvitsevat suuria määriä rakennustarvikkeita julkisrakennusten, kerrostalojen ja teollisuusrakennusten toteutukseen. Uutta, Suomessa…

Read More
rami-renko

Miten paikata messunäkyvyys?

Kirjoittajalta Rami Renko / 24.3.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Miten paikata messunäkyvyys?

Useilla yrityksillä peruuntuivat juuri yhdet vuoden tärkeimmistä asiakaskontaktointikeinoista – messut. Miten paikata tämä näkyvyys ja millaisia toimia tarvitaan? Kaduilla ja kaupoissa on nyt hiljaista poikkeustilan vuoksi. Aikaa vietetään perheen kanssa kotona: töitä tehden, opettaen, lapsista ja isovanhemmista huolehtien. Aikaa ei kulu työmatkoihin, eikä koronauutisiakaan jaksa koko ajan seurata. Tämä aikakausi tiivistää perheitä yhteen. Kotona ollessa…

Read More
bstr-blogi

Mittarit mukaan markkinointiin

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 7.1.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Mittarit mukaan markkinointiin

Miten markkinointia mitataan ja miksi se kannattaa? BSTR:n digitaalisen markkinoinnin tiimi keskustelee nousevasta ja tarpeellisesta trendistä markkinoinnin maailmassa. Markkinointia mittaamalla on mahdollista selvittää, paljonko markkinoinnin eri toimenpiteet tuottavat, ja mitkä markkinoinnin keinot ovat kullekin yritykselle toimivimmat. – Numerot täytyisi kokonaisuudessaan ottaa enemmän mukaan markkinointiin. Paljonko brändiuudistus kasvatti yrityksen myyntiä? Paljonko lisäliikennettä somekampanja toi yrityksen verkkosivulle,…

Read More
rami-renko

Avainsanakartoitus on markkinoinnin kivijalka

Kirjoittajalta Rami Renko / 26.6.2019 / Kommentit pois päältä artikkelissa Avainsanakartoitus on markkinoinnin kivijalka

Avainsanatutkimus, toiselta nimeltään avainsanakartoitus, viittaa nimensä mukaisesti hakusanoihin, joilla etsitään tietoa hakukoneista ja hakemistoista. Avainsanatutkimus tarjoaa yksityiskohtaista tietoa siitä, kuinka paljon tietty tuote tai palvelu on kiinnostanut internetin käyttäjiä esimerkiksi edellisen kuukauden tai vuoden aikana. Tuoreen tilastokeskuksen tutkimuksen mukaan 82 prosenttia suomalaisista käytti internetiä päivittäin vuonna 2018. 65–74-vuotiaista osuus on jo 60 prosenttia. Avainsanatutkimuksessa saatavilla…

Read More
bstr-blogi

Googlen puhehaku – mitä tehdä hakukoneoptimoinnin suhteen?

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 30.4.2019 / Kommentit pois päältä artikkelissa Googlen puhehaku – mitä tehdä hakukoneoptimoinnin suhteen?

Forbesin mukaan vuoteen 2020 mennessä puhehaku, toiselta nimeltään äänihaku, tulee kattamaan puolet kaikista internetissä tehdyistä hauista. Tällä hetkellä Google-hakuja tehdään joka sekunti noin 63 000, mikä tarkoittaa jopa kahta triljoonaa hakua vuodessa. Jos ennusteet pitävät paikkaansa, vuonna 2021 saatetaan tehdä 1 000 000 000 000 puhehakua Googlesta. Pitäisikö tähän reagoida esimerkiksi hakukoneoptimoinnin suhteen? Kysymykseen saadaan…

Read More
matti-blogi

Seitsemän askelta parempaan somevideoon

Kirjoittajalta Matti Koski-Sipilä / 13.12.2018 / Kommentit pois päältä artikkelissa Seitsemän askelta parempaan somevideoon

Yli 500 miljoonaa ihmistä katsoo videoita Facebookissa päivittäin. Luku kasvaa, kun mukaan liitetään esimerkiksi Instagram ja YouTube. Ei siis ihme, että monet yritykset käyttävät yhä enemmän aikaa ja rahaa videoiden työstämiseen. Samalla kun videoiden määrä kasvaa, on potentiaalisen asiakkaan huomion saaminen entistä vaikeampaa. Tämän vuoden Web Summitissa Lissabonissa entinen näyttelijä ja nykyinen brittiläisen That Lot…

Read More

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.