Graafinen suunnittelu

BSTR luova markkinointitoimisto

Kuinka tuottaa kiinnostavaa sisältöä sosiaaliseen mediaan? Osa 3: visuaalisuus

BSTR:n graafiset suunnittelijat koostivat parhaat vinkkinsä kiinnostavan visuaalisen sisällön luomiseen.

Pakkaus on puoli ruokaa

Kukapa meistä ei joskus olisi pysähtynyt kaupassa ihastelemaan tuotetta, jonka…

Graafikon työ ei ole vain luovaa suunnittelua

Harjoittelussa saimme huomata, ettei graafisen suunnittelijan työ ole vain luovaa…

bstr-blogi

Pakkaus on elintarvikkeen tärkein mediapinta

Ajattele tuotteet kaupan hyllylle ilman pakkauksiaan. Voisi olla hankala täyttää…

Yksi kuva kertoo enemmän – jos se jää mieleen

Oletko koskaan miettinyt, kuinka monta kuvaa, kuvitusta ja videota näet…

bstr-blogi

Brändin kanssa pakattu

Kuvittele mielessäsi kauppareissu. Se on usein nälän ja väsymyksen sävyttämä…

BSTR luova markkinointitoimisto

Kuinka tuottaa kiinnostavaa sisältöä sosiaaliseen mediaan? Osa 3: visuaalisuus

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 23.3.2022 / 0 kommenttia

BSTR:n graafiset suunnittelijat koostivat parhaat vinkkinsä kiinnostavan visuaalisen sisällön luomiseen.

Read More

Pakkaus on puoli ruokaa

Kirjoittajalta Hanna Heikkola / 22.12.2021 / 0 kommenttia

Kukapa meistä ei joskus olisi pysähtynyt kaupassa ihastelemaan tuotetta, jonka pakkaus kiinnittää huomion kaikkien muiden vastaavien tuotteiden keskellä. Se voi olla väri, muoto, kuvitus tai erikoisen mallinen pakkaus, johon katse pysähtyy. Hyvin suunniteltu ja toteutettu pakkaus erottuu, jää mieleen ja parhaimmillaan johtaa ostopäätökseen.  Pakkaus ei ole vain kaunis pinta, vaan sillä on useita tehtäviä. Siksi…

Read More

Graafikon työ ei ole vain luovaa suunnittelua

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 11.6.2021 / 0 kommenttia

Harjoittelussa saimme huomata, ettei graafisen suunnittelijan työ ole vain luovaa suunnittelua. Työhön sisältyy yllättävän paljon oman työn organisointia ja priorisointia sekä tarkkaa aikatauluttamista. Suunnittelu tapahtuu BSTR:llä tiimeissä, joten myös tiimin jäsenten kanssa viestintä omista työvaiheista ja niiden etenemisestä on tärkeää. Etätyöskentely on korostanut asian tärkeyttä entisestään. Mutta miten luovuutta vaativa työskentely sitten onnistuu järjestelmällisellä otteella?…

Read More
bstr-blogi

Pakkaus on elintarvikkeen tärkein mediapinta

Kirjoittajalta Satu Haavisto / 13.11.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Pakkaus on elintarvikkeen tärkein mediapinta

Ajattele tuotteet kaupan hyllylle ilman pakkauksiaan. Voisi olla hankala täyttää ostoskoria vain sen perusteella, miltä tuotteet näyttävät ilman pakkausten antamaa informaatiota. Harva tuote, varsinkaan elintarvike, pärjää myöskään fyysisesti ilman pakkausta. Tuotteella on siis yleensä automaattisesti olemassa sen ensimmäinen mediapinta ja viestintäväline – pakkaus. Pakkaussuunnittelu on valintoja, joista jokaisen kohdalla täytyy pysähtyä miettimään lukuisia eri näkökulmia….

Read More

Yksi kuva kertoo enemmän – jos se jää mieleen

Kirjoittajalta Pekka Kurki / 4.6.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Yksi kuva kertoo enemmän – jos se jää mieleen

Oletko koskaan miettinyt, kuinka monta kuvaa, kuvitusta ja videota näet päivän aikana? Entä kuinka monta mainosta? Informaatioähky on varsinkin liian syvälle somemaailman kaninkoloon tipahtaneelle tuttu tunne. Kuinka moni päivän aikaisista kuvista ja niiden viesteistä on jäänyt mieleesi? Niinpä, ehkä muutama. Kaikille tutussa sanonnassa ”Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa” piilee vaara. Kuvien käytöstä voi…

Read More
bstr-blogi

Brändin kanssa pakattu

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 8.3.2018 / 0 kommenttia

Kuvittele mielessäsi kauppareissu. Se on usein nälän ja väsymyksen sävyttämä arjen pakkopulla. Kuljet samoja reittejä etsien hyväksi todettuja tuotteita ja toivot että olisit jo kotona. Valintojen määrä lähinnä ärsyttää, se on vapautta, mutta myös jälleen yksi punnittava teko tiukan työpäivän päätteeksi. Kauppareissu voi kuitenkin olla myös hyvin erilainen kokemus. Etenkin ulkomailla matkatessa se on aistiärsykkeitä…

Read More

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.