Strategia

pauliina hautamäki bstr toimitusjohtaja

Pää kylmänä, sydän lämpimänä…

…vein läpi ensimmäisen toimitusjohtajavuoteni. Lähdin vuoteen mieli täynnä vastuuta omistajien…

tero-luoma-bstr

Lupaus ja miten se lunastetaan

Lupaukset ja niiden lunastaminen määrittävät pitkälti sen, miten yritys menestyy….

Markkinointikanavat ja miten ne valitaan

Markkinointikanavia on loputon määrä, mutta missä juuri teidän pitäisi näkyä?…

Markkinointibudjetti: päätä viisaasti ensi vuoden markkinoinnin euroista

Kun yritys asettaa liiketoiminnalle tavoitteita, on tärkeää sisällyttää keskusteluun myös…

Tero-blogi

Millainen on hyvä strategia osa 2?

Edellisellä viikolla määrittelimme hyvän strategian nykytilanteen ja liiketoimintaympäristön sekä johtavat…

Millainen on hyvä strategia osa 1?

Hyvä strategia auttaa luopumaan turhasta ja vahvistamaan vahvuuksia. Hyvä strategia…

Tero-blogi

Kasvun portaat

Menestykseen tähtäävillä yrityksillä on halu kehittyä ja kasvaa. Kehittyminen ja…

bstr-blogi

Sisältösuunnitelma askel kerrallaan

Olemme huomanneet sisältösuunnitelman laatimisen olevan monelle yritykselle murheenkryyni. Takaraivossa sykkii…

Asiakkaan ostopolku – miten valita oikeat markkinointikanavat?

Digitalisoituminen on ajanut yritykset tilanteeseen, jossa eri markkinointikanavien, alustojen ja…

Tero-blogi

Kasvua kiitos

Kasvu Open on jo vuosia auttanut yrityksiä kasvamaan.  Alussa mukana…

pauliina hautamäki bstr toimitusjohtaja

Pää kylmänä, sydän lämpimänä…

Kirjoittajalta Pauliina Hautamäki / 21.1.2022 / 0 kommenttia

…vein läpi ensimmäisen toimitusjohtajavuoteni. Lähdin vuoteen mieli täynnä vastuuta omistajien rahoista, työntekijöiden työpaikoista ja työhyvinvoinnista sekä asiakkaidemme markkinoinnin ja koko yritystoiminnan onnistumisesta. Persoonana olen sellainen, että kannan harteillani omat ja muiden murehet, joten jo ottaessani uutta roolia vastaan kävin itseni ja sparraajieni Tero Luoman ja Marko Orpanan kanssa keskustelun, että kaikkien maailman murehien kanssa ei…

Read More
tero-luoma-bstr

Lupaus ja miten se lunastetaan

Kirjoittajalta Tero Luoma / 28.10.2021 / 0 kommenttia

Lupaukset ja niiden lunastaminen määrittävät pitkälti sen, miten yritys menestyy. Asiakkaiden luottamusta on vaikea rakentaa tai saada takaisin, mikäli lupaukset osoittautuvat katteettomiksi kerta toisensa jälkeen. Samoin on työntekijöiden kohdalla – harva työntekijä haluaa olla töissä sellaisessa yrityksessä, jossa lupauksiin ei voida luottaa. Luottamus ansaitaan lunastettujen lupausten avulla pitkäjänteisellä työllä.  Viime vuosien aikana on tullut vastaan…

Read More

Markkinointikanavat ja miten ne valitaan

Kirjoittajalta Viivi Mäkiranta / 13.10.2021 / 0 kommenttia

Markkinointikanavia on loputon määrä, mutta missä juuri teidän pitäisi näkyä? Koska kanavaviidakko on vähintäänkin monimuotoinen, päätin kasata aiheesta pienen infopaketin valintoja helpottamaan. Siis aika kääriä hihat, sillä markkinointikanavat – here we come. Miten valitsen yritykseni markkinointikanavat? Kanavavalintoihin, kuten muihinkin markkinoinnin valintoihin vaikuttavat olennaisesti myymäsi tuotteet ja palvelut, sekä sitäkin enemmän asiakaspersoonasi, keille tuote soveltuu. Jos…

Read More

Markkinointibudjetti: päätä viisaasti ensi vuoden markkinoinnin euroista

Kirjoittajalta Mari Dawe / 13.9.2021 / 0 kommenttia

Kun yritys asettaa liiketoiminnalle tavoitteita, on tärkeää sisällyttää keskusteluun myös markkinointitoimet. Kuinka paljon rahaa ja aikaa yritys on valmis satsaamaan muutokseen ja tekoihin, jotka vievät tavoitetta kohti? Markkinointibudjetti määritetään tarpeeseen Markkinoinnin budjetointiin on olemassa nyrkkisääntöjä, mutta ne eivät ole aivan yksiselitteisiä. On järkevää investoida markkinointiin siinä missä muihinkin liiketoiminnan kannalta tärkeisiin toimintoihin, mutta kiinteä prosentti…

Read More
Tero-blogi

Millainen on hyvä strategia osa 2?

Kirjoittajalta Tero Luoma / 31.10.2019 / Kommentit pois päältä artikkelissa Millainen on hyvä strategia osa 2?

Edellisellä viikolla määrittelimme hyvän strategian nykytilanteen ja liiketoimintaympäristön sekä johtavat ajatukset. Tällä viikolla täydennämme strategiaa segmenteillä, resursseilla ja toimintasuunnitelmalla. Segmentointi – kenelle suuntaatte tuotteenne/palvelunne? Segmentin ominaisuudet Segmentin tärkeimmät ostokriteerit Asiakkaat kyseisessä segmentissä Mitä arvoa kyseisen segmentin asiakas ostaa Yrityksenne arvolupaus asiakkaalle Segmentin tulevaisuuden potentiaali Segmentin vaatima työ, jotta potentiaali voidaan saavuttaa Strategia miten potentiaali saavutetaan…

Read More

Millainen on hyvä strategia osa 1?

Kirjoittajalta Tero Luoma / 24.10.2019 / Kommentit pois päältä artikkelissa Millainen on hyvä strategia osa 1?

Hyvä strategia auttaa luopumaan turhasta ja vahvistamaan vahvuuksia. Hyvä strategia antaa selkeän suunnan ja valtuuttaa ihmisiä tekemään päätöksiä arjessa. Hyvä strategia antaa merkityksen ja sisällön sille, miksi on mukava tulla töihin joka päivä. Hyvän strategian hyödyt ovat isot. Miten hyvä strategia sitten tehdään ja kuinka sitä johdetaan? Vastauksia on varmasti yhtä monta kun on vastaajaa,…

Read More
Tero-blogi

Kasvun portaat

Kirjoittajalta Tero Luoma / 5.6.2019 / Kommentit pois päältä artikkelissa Kasvun portaat

Menestykseen tähtäävillä yrityksillä on halu kehittyä ja kasvaa. Kehittyminen ja kasvu vaatii määrätietoisia toimia. Markkinointi luo kasvua. Markkinointiin suunnitelmallisesti ja määrätietoisesti panostamalla yrityksellä on mahdollisuus lisätä asiakkaiden määrää ja laatua. Miten markkinoinnista saadaan yritykseen tuloksia tuottava toimintatapa ja mitä asioita täytyy ottaa huomioon, jotta markkinointi ymmärretään organisaation sisällä oikein? Tarkennetaan vielä, että markkinointi ei ole…

Read More
bstr-blogi

Sisältösuunnitelma askel kerrallaan

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 21.2.2019 / Kommentit pois päältä artikkelissa Sisältösuunnitelma askel kerrallaan

Olemme huomanneet sisältösuunnitelman laatimisen olevan monelle yritykselle murheenkryyni. Takaraivossa sykkii huono omatunto, mutta silti suunnitelma jää erilaisista syistä toteuttamatta. Haluamme tarjota teille selkeän ohjeistuksen sisältösuunnitelman rakentamiseen: apua liikkeelle lähtöön, mutta myös vinkkejä kokeneemmille. Lähde liikkeelle realistisin odotuksin ja tavoittein. Hyvällä suunnitelmalla delegoit tekemistä useammalle henkilölle, aikataulutat työt valmiiksi ja saat mahdollisesti sisällöntuottamisen osaksi rullaavaa arkea….

Read More

Asiakkaan ostopolku – miten valita oikeat markkinointikanavat?

Kirjoittajalta Matti Koski-Sipilä / 31.5.2018 / 0 kommenttia

Digitalisoituminen on ajanut yritykset tilanteeseen, jossa eri markkinointikanavien, alustojen ja tekniikoiden paljous saattaa ahdistaa. Vaikka ei ahdistaisikaan, on vaihtoehdoista juuri oikeiden löytäminen hankalaa. Kun tähän lisätään se, että potentiaaliset asiakkaat kulkevat ostopolkua itsenäisesti ilman myyjää, on soppa valmis. Mitkä ovat juuri meidän yritykselle ne oikeat kanavat, teknologiat ja tavat markkinoida? Tämän kysymyksen äärellä moni markkinoija…

Read More
Tero-blogi

Kasvua kiitos

Kirjoittajalta Tero Luoma / 5.4.2018 / 0 kommenttia

Kasvu Open on jo vuosia auttanut yrityksiä kasvamaan.  Alussa mukana oli muutamia kymmeniä yrityksiä ja tänä vuonna puhutaan jo tuhannesta yrityksestä ympäri suomen. Suomalaiset yritykset ovat saaneet taas kasvun draivin. Tänä vuonna Kasvu open toteutetaan Etelä-Pohjanmaalla ensimmäistä kertaa. Suupohjassa aloitettiin jo viime vuonna ja tänä vuonna vauhti vaan kiihtyy. Mikä tämä Kasvu Open sitten on?…

Read More

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.