Trendit

Markkinointibudjetti: päätä viisaasti ensi vuoden markkinoinnin euroista

Kun yritys asettaa liiketoiminnalle tavoitteita, on tärkeää sisällyttää keskusteluun myös…

matti-blogi

Kolmannen osapuolen evästeiden hyödyntäminen markkinoinnissa loppuu – Mitä sitten?

Google pudotti pommin viime vuonna, kun se ilmoitti lopettavansa kolmannen…

bstr-pauliina

Iskevää kuntamarkkinointia vuonna 2020

Kuntamarkkinoinnilla vaikutetaan siihen, miten kiinnostavana ja houkuttelevana kunta tai kaupunki…

anne-blogi

Someujosta voi kasvaa vaikuttaja

Olemme viime aikoina miettineet useampienkin asiakkaiden kanssa, miten kertoa uskottavasti…

matti-blogi

Merkityksen vallankumous

Keskustelimme luovan johtajamme Jussi Ojalan kanssa yksi päivä siitä, miten…

bstr-blogi

Videomittaa ja kuvan taikavoimaa

Kun lapseni olivat pieniä, puhuimme usein asioista muumimitalla. Eli kuinka…

Markkinointibudjetti: päätä viisaasti ensi vuoden markkinoinnin euroista

Kirjoittajalta Mari Dawe / 13.9.2021 / 0 kommenttia

Kun yritys asettaa liiketoiminnalle tavoitteita, on tärkeää sisällyttää keskusteluun myös markkinointitoimet. Kuinka paljon rahaa ja aikaa yritys on valmis satsaamaan muutokseen ja tekoihin, jotka vievät tavoitetta kohti? Markkinointibudjetti määritetään tarpeeseen Markkinoinnin budjetointiin on olemassa nyrkkisääntöjä, mutta ne eivät ole aivan yksiselitteisiä. On järkevää investoida markkinointiin siinä missä muihinkin liiketoiminnan kannalta tärkeisiin toimintoihin, mutta kiinteä prosentti…

Read More
matti-blogi

Kolmannen osapuolen evästeiden hyödyntäminen markkinoinnissa loppuu – Mitä sitten?

Kirjoittajalta Matti Koski-Sipilä / 24.2.2021 / Kommentit pois päältä artikkelissa Kolmannen osapuolen evästeiden hyödyntäminen markkinoinnissa loppuu – Mitä sitten?

Google pudotti pommin viime vuonna, kun se ilmoitti lopettavansa kolmannen osapuolen evästeiden käytön vuoteen 2022 mennessä. Firefox- ja Safari-selaimissa kolmannen osapuolen evästeiden hillitseminen on jo käytössä. Googlen päätös on siitä merkittävä, että sen omistama Chrome-selain on selkeä markkinajohtaja maailmassa, joten tämä päätös tulee vaikuttamaan merkittävästi mm. digitaalisen markkinoinnin kohdentamiseen tulevaisuudessa. Mikä on kolmannen osapuolen eväste?…

Read More
bstr-pauliina

Iskevää kuntamarkkinointia vuonna 2020

Kirjoittajalta Pauliina Hautamäki / 10.9.2019 / Kommentit pois päältä artikkelissa Iskevää kuntamarkkinointia vuonna 2020

Kuntamarkkinoinnilla vaikutetaan siihen, miten kiinnostavana ja houkuttelevana kunta tai kaupunki koetaan. Sen tavoite on pitää nykyiset asukkaat ja yritykset sitoutuneina omaan kuntaan sekä etenkin houkutella uusia asukkaita, yrityksiä ja matkaajia. Markkinoinnilla kunta asetetaan Suomen kartalle, lisätään paikan tunnettuutta ja vahvistetaan haluttua mielikuvaa. Mihin sitten kannattaa kiinnittää huomiota, kun kuntamarkkinointia halutaan kehittää uudelle tasolla? Kokosin vinkit…

Read More
anne-blogi

Someujosta voi kasvaa vaikuttaja

Kirjoittajalta Anne Kohtala / 3.10.2018 / Kommentit pois päältä artikkelissa Someujosta voi kasvaa vaikuttaja

Olemme viime aikoina miettineet useampienkin asiakkaiden kanssa, miten kertoa uskottavasti asiantuntijuudesta. Miten tuoda asiakkaille tutuksi yrityksen osaamista ja ammattilaisten kasvoja? Eli miten tehdä vaikuttavaa asiantuntijaviestintää? Keinoja lienee yhtä monta kuin on asiantuntijaa ja viestintävälinettä, mutta yhteistä kaikille on, ettei tämäkään tapahdu ilman suunnitelmaa. Tunnetko lähipiirissäsi tai omalta alaltasi henkilön, jonka mielipidettä media kysyy aina, kun…

Read More
matti-blogi

Merkityksen vallankumous

Kirjoittajalta Matti Koski-Sipilä / 8.2.2018 / 0 kommenttia

Keskustelimme luovan johtajamme Jussi Ojalan kanssa yksi päivä siitä, miten markkinointi ja mainonta ovat viime vuosina muuttuneet, ja mihin suuntaan ne ovat menossa. Keskustelu kääntyi tarkemmin sosiaalisen mediaan; sen kehitykseen ja hyödyntämiseen osana yrityksen markkinointiviestintää. Jussi on toiminut sosiaalisessa mediassa markkinoinnin näkökulmasta vuodesta 2010 asti tavalla tai toisella. Minä olen tullut tähän skeneen ammatillisessa mielessä…

Read More
bstr-blogi

Videomittaa ja kuvan taikavoimaa

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 29.6.2017 / 0 kommenttia

Kun lapseni olivat pieniä, puhuimme usein asioista muumimitalla. Eli kuinka monta 20 minuutin mittaista Muumilaakson tarinoita -jaksoa mahtui matkalle mummolaan. Noin 15 vuotta sitten se oli selkein aikamitta, jonka alle kouluikäiset nappulat pystyivät ymmärtämään. Muumivideot ovat pelastaneet minut ja varmasti monet muutkin äidit uupumukselta, sillä tarinoiden ääressä saattoi itsekin levähtää. Videot ovat tuosta muumiajasta lyhentyneet…

Read More

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.