Verkkosivut

infografiikka-verkkosivut

Miten verkkosivut syntyvät?

Verkkosivustot BSTR:llä syntyy tavalla, jossa asiakkaat ovat vahvasti mukana. Hyvä…

bstr-blogi

Julkaistu verkkosivusto ei ole vielä valmis

Mitä käyttäjät vaativat nykyaikaiselta verkkosivustolta? Miksi verkkosivustojen jatkuva mittaaminen ja…

rami-renko

Favicon-kuvake Googlen hakutuloksessa

Mikä on favicon-kuvake? Mikä ihmeen favicon-kuvake? Wikipediassa favicon on kiteytetty…

bstr-blogi

Vinkit myynnin kasvattamiseen verkossa

Vuonna 2017 Google, Suomen Yrittäjät ja Vainu tutkivat suomalaisten pk-yritysten…

matti-blogi

Jos olisin verkkokauppias…

Olen aina katsonut verkkokauppoja ulkopuolisin silmin. Välillä suunnitellut ja toteuttanut…

rami-renko

Miten verkkokirjoittaminen eroaa kirjoittamisesta?

Verkkokirjoittaminen on täysin oma lajinsa, sillä internetissä julkaistavalle sisällölle kohdistuu…

rami-renko

Crazy Egg, HotJar ja muut kotisivujen analytiikkatyökalut

Yrityksen kotisivujen tulee kehittyä yrityksen mukana Onko yritykselläsi uudet kotisivut…

infografiikka-verkkosivut

Miten verkkosivut syntyvät?

Kirjoittajalta kaisa / 8.2.2021 / Kommentit pois päältä artikkelissa Miten verkkosivut syntyvät?

Verkkosivustot BSTR:llä syntyy tavalla, jossa asiakkaat ovat vahvasti mukana. Hyvä ja selkeä yhteistyö BSTR:n ja asiakkaan välillä mahdollistaa sujuvan prosessin, jonka lopputuloksena syntyy laadukkaita, asiakkaiden tavoitteita palvelevia verkkosivuja. Yhteistyö alkaa aina tarvekartoituksesta, jossa selvitetään tavoitteet ja kohderyhmät. Tämän jälkeen sovitaan projektin tarkemmista yksityiskohdista ja aloitetaan taustatyö ja tutkimus, joka huipentuu starttityöpajaan yhdessä asiakkaan kanssa, jossa…

Read More
bstr-blogi

Julkaistu verkkosivusto ei ole vielä valmis

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 18.2.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Julkaistu verkkosivusto ei ole vielä valmis

Mitä käyttäjät vaativat nykyaikaiselta verkkosivustolta? Miksi verkkosivustojen jatkuva mittaaminen ja käytettävyyden seuraaminen on niin tärkeää? BSTR:n web-tiimi vertaa verkkosivustoa omakotitaloon, joka vaatii jatkuvaa huoltoa, ettei se pääse rapistumaan. Aktiivinen läsnäolo verkossa on nykypäivän yritysten elinehto. Verkkosivustojen täytyy täyttää verkon käyttäjän vaatimukset, olla helposti löydettävissä ja erottautua massasta, mielellään positiivisesti. Verkkosivustojen tulisi olla jatkuvassa kehitystilassa, jossa…

Read More
rami-renko

Favicon-kuvake Googlen hakutuloksessa

Kirjoittajalta Rami Renko / 29.1.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Favicon-kuvake Googlen hakutuloksessa

Mikä on favicon-kuvake? Mikä ihmeen favicon-kuvake? Wikipediassa favicon on kiteytetty osuvasti seuraavalla tavalla: ”Favicon (lyhenne sanoista favorites icon) on internet-sivulle määriteltävä ikoni. Sivun webmaster voi lisätä faviconin sivuilleen, jolloin se näkyy useissa selaimissa muun muassa osoiterivin vasemmassa laidassa ja sivun nimen vieressä kirjanmerkeissä. Niitä käytetään verkkosivujen visuaalisena tunnisteena.” Yrityksien uudistaessa verkkosivustoja, favicon-ikoni lisätään verkkosivuston toteuttajan…

Read More
bstr-blogi

Vinkit myynnin kasvattamiseen verkossa

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 5.12.2018 / Kommentit pois päältä artikkelissa Vinkit myynnin kasvattamiseen verkossa

Vuonna 2017 Google, Suomen Yrittäjät ja Vainu tutkivat suomalaisten pk-yritysten digitaalisuuden hyödyntämistä myynnissä ja markkinoinnissa. 67 700 yrityksestä 79 prosentilla on staattiset verkkosivut, mutta ei lainkaan aktiivista myynnin tavoittelua verkosta. Nykypäivän sivustolla pitäisi lähtökohtaisesti rakentaa sivusto valmiina kehittämään sitä ja ostopolkuja jatkuvasti, ei jättää sivustoa leijailemaan. Digitaalisten työkalujen avulla on nykyään helppo selvittää mitä sivuilla…

Read More
matti-blogi

Jos olisin verkkokauppias…

Kirjoittajalta Matti Koski-Sipilä / 10.10.2018 / Kommentit pois päältä artikkelissa Jos olisin verkkokauppias…

Olen aina katsonut verkkokauppoja ulkopuolisin silmin. Välillä suunnitellut ja toteuttanut verkkomainontaa, kun taas välillä kehittänyt verkkokaupan ostoprosessia. Toisinaan olen toiminut myös ostajan roolissa. Vaikka en itse omista verkkokauppaa, on minulla omat näkemykseni siitä, miten verkkokauppaa tulisi pyörittää. ”Ulkopuolisen on helppo huudella”, joku voisi sanoa. Niin onkin, ja siksi kerronkin nyt, mitkä viisi asiaa ainakin tekisin…

Read More
rami-renko

Miten verkkokirjoittaminen eroaa kirjoittamisesta?

Kirjoittajalta Rami Renko / 19.10.2017 / 0 kommenttia

Verkkokirjoittaminen on täysin oma lajinsa, sillä internetissä julkaistavalle sisällölle kohdistuu paljon vaatimuksia. Sisällön määrä verkossa on valtava, joten kaikki sivujen hakukoneoptimointiin vaikuttavat tekijät on otettava huomioon asiakkaan tavoittamiseksi. Tekstisisällöllä on eri tekijöistä isoin vaikutus hakukoneisiin. Verkkokirjoittaminen alustan mukaisesti Uusasiakashankinta on yrittäjille entistä vaikeampaa kovan kilpailutilanteen vuoksi ja samalla se on myös yksi yrityksen tärkeimmistä osa-alueista…

Read More
rami-renko

Crazy Egg, HotJar ja muut kotisivujen analytiikkatyökalut

Kirjoittajalta Rami Renko / 20.7.2017 / 0 kommenttia

Yrityksen kotisivujen tulee kehittyä yrityksen mukana Onko yritykselläsi uudet kotisivut tai oletko hankkimassa yrityksellesi uudet kotisivut? Senkö jälkeen kotisivuasiat ovat kunnossa, eikä asialle tarvitse enää uhrata ajatuksia? Väärin. Kotisivujen tai verkkokaupan kehittäminen on merkityksellistä. Avainkysymyksenä, miten kovassa kilpailutilanteessa ostajat tavoitetaan paremmin ja saadaan lisää yhteydenottoja myynnin kasvattamiseksi. Vierailijoiden laatu korvaa määrän mennen tullen. Toimivat kotisivut…

Read More

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.