Viestintä

Sisällöntuotanto kasvumarkkinoinnissa: Osuva sisältö kasvattaa myyntiä ilman myymistä

Hyvä asiantuntija-artikkeli tai henkilötarina voi joskus tehdä asiakkaaseen suuremman vaikutuksen…

anne-kohtala-blogi

Parhaat sanat luovat tuhansia kuvia

”Teksti on monella tapaa hyvä väline, mutta se ei ole…

Blogi-Anssi_3459

Miten pääviestit syntyvät?

Pääviestit ovat oiva työkalu yrityksen strategian tukemiseen. Niiden avulla tuomme…

bstr-blogi

Digitaalinen jälkimarkkinointi syntyy VIP-hiekkalaatikolla

Osta yrittäjältä -kampanjan lisäksi voisi olla myös Arvostele ostos -teemaviikko,…

bstr-blogi

Haastavien aikojen markkinointivinkit

Keräsimme BSTR:n porukalla yrityksille pieniä konkreettisia vinkkejä haastavien aikojen selättämiseen…

bstr-blogi

Kriisi ja sen vaativat viestit

Korona iski, miten sen kanssa voi elää ja viestiä oikein?…

bstr pauliina hautamaki blogi

Kriisiviestintä kertoo suunnan ja rauhoittaa

Kreikkalainen sana krisis tarkoittaa käännekohtaa, jossa yksilön tai organisaation tulevaisuuden…

rami-renko

Rohkeaa mainontaa

Rohkeus on asennetta, asenne on rohkeutta Mikä on paras näkemäsi…

bstr-blogi

Tehokas markkinointiviestintä — osiensa onnistunut summa

Yrityksen markkinointiviestintää on suhteellisen helppoa toteuttaa, kun on ensin laittanut…

anne-kohtala-blogi

Lehti kertoo enemmän kuin tuhat postausta

Kun Seinäjoen Prisma teki konseptipäivityksen ja uudisti koko tavaratalon läpikotaisin,…

Sisällöntuotanto kasvumarkkinoinnissa: Osuva sisältö kasvattaa myyntiä ilman myymistä

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 24.5.2021 / 0 kommenttia

Hyvä asiantuntija-artikkeli tai henkilötarina voi joskus tehdä asiakkaaseen suuremman vaikutuksen kuin sata mainosta. Tapahtuupa sitäkin, että somevirrassa oikealla hetkellä vastaan tullut postaus koukuttaa suoraan ostoksille –tai yritysvideo osuu herkkään suoneen ja liikuttaa kyyneliin.Sisältöjen asema onnistuneessa viestinnässä ja markkinoinnissa on keskeinen. Yrityksen palvelut ja tuotteet, uutiset ja referenssit, henkilötarinat, asiantuntijoiden näkemykset, ajan ilmiöt ja ajankohtaiset. Niissä…

Read More
anne-kohtala-blogi

Parhaat sanat luovat tuhansia kuvia

Kirjoittajalta Anne Kohtala / 9.11.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Parhaat sanat luovat tuhansia kuvia

”Teksti on monella tapaa hyvä väline, mutta se ei ole kovinkaan hyvä välittämään tunnetta.” Näin puhuttiin kuvan ja tekstin välisestä suhteesta kymmenen tai parikymmentä vuotta sitten, kun päivittäin silmiemme edessä vilisevien kuvien määrä alkoi vuolaasti kasvaa. Ja ihan totta – tätä väitettä kuulee toistettavan yhä edelleen. Tekstintekijänä en ole kuitenkaan valmis kyyristymään tuon väittämän taakse….

Read More
Blogi-Anssi_3459

Miten pääviestit syntyvät?

Kirjoittajalta Anssi Hanhimäki / 10.9.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Miten pääviestit syntyvät?

Pääviestit ovat oiva työkalu yrityksen strategian tukemiseen. Niiden avulla tuomme esiin kohderyhmälle merkitykselliset aiheet sekä teemat, joista yrityksesi haluaa kertoa. Mutta miten pääviestit oikein syntyvät? Koostimme pääviestiprojektin vaiheet yhdeksi kuvaksi.

Read More
bstr-blogi

Digitaalinen jälkimarkkinointi syntyy VIP-hiekkalaatikolla

Kirjoittajalta Outi Myllymäki / 30.4.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Digitaalinen jälkimarkkinointi syntyy VIP-hiekkalaatikolla

Osta yrittäjältä -kampanjan lisäksi voisi olla myös Arvostele ostos -teemaviikko, joka kannustaisi ihmisiä kertomaan kokemuksistaan entistä innokkaammin verkossa. Mitä teet, kun pitäisi ostaa älykello tai valita sopivin Airbnb-kämppä? Luet netistä arvosteluja päätöksenteon tueksi. Entäpä kun haluat löytää vanhoille huonekaluille sopivan verhoilijan? Kysyt Facebookin puskaradiossa hyviä vinkkejä. Arvosteluista ja suositteluista on tullut yksi kaupankäynnin polttoaine. Taitaa…

Read More
bstr-blogi

Haastavien aikojen markkinointivinkit

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 21.4.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Haastavien aikojen markkinointivinkit

Keräsimme BSTR:n porukalla yrityksille pieniä konkreettisia vinkkejä haastavien aikojen selättämiseen markkinoinnin näkökulmasta. Olemme jakaneet vinkkejä jo some-kanavissamme, mutta päätimme kerätä ne nyt myös yhteen blogipostauksen muodossa. Alla 14 vinkkiä. Pysy aktiivisena ja tee joka päivä toimia, joiden avulla helpotat asiakkaiden ostamista. Älä passivoidu. Ihmiset ovat nyt netissä. Pidä yrityksesi asiakkaiden mielessä tuottamalla sisältöä someen normaalia…

Read More
bstr-blogi

Kriisi ja sen vaativat viestit

Kirjoittajalta Pauliina Hautamäki / 1.4.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Kriisi ja sen vaativat viestit

Korona iski, miten sen kanssa voi elää ja viestiä oikein? Viestintätiimimme ammattilaiset auttavat, kun oma aika ja resurssit eivät riitä kaikkeen. Jokaisella yrityksellä on erityispiirteensä, jotka kannattaa hyödyntää viestinnässä ja markkinoinnissa. Kun tulee kriisi, ne eivät katoa. – Ne muuttavat muotoaan, vahvistuvat ja alkavat huutaa viestinnän tarvetta entistä suuremmalla volyymilla, toteaa BSTR:n viestintätiimin vetäjä, viestintäasiantuntija…

Read More
bstr pauliina hautamaki blogi

Kriisiviestintä kertoo suunnan ja rauhoittaa

Kirjoittajalta Pauliina Hautamäki / 18.3.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Kriisiviestintä kertoo suunnan ja rauhoittaa

Kreikkalainen sana krisis tarkoittaa käännekohtaa, jossa yksilön tai organisaation tulevaisuuden suunta määräytyy paremmaksi tai huonommaksi toimiemme mukaan. Tämä on tullut viime päivinä tutuksi. Korona-kriisi tuli ja tulee vielä etenemään lähipäivinä. Loppui se niin sanottu tavallinen kiire, tilalle tuli uudet asiat. Kun mediaa seurasi viikonloppuna, niin päällimmäisenä näytti olevan hätä saada vessapaperia. Myönnän, täytin itsekin varastot….

Read More
rami-renko

Rohkeaa mainontaa

Kirjoittajalta Rami Renko / 21.2.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Rohkeaa mainontaa

Rohkeus on asennetta, asenne on rohkeutta Mikä on paras näkemäsi mainos? Aivan, niitä on melko helppo muistaa ja niiden muisteleminen huvittaa edelleen. Mikä on ollut mieleenpainuvin näkemäsi mainos? Aivan, se ei ole välttämättä hauska, mutta erikoinen. Hyvät mainokset tarvitsevat hyvää ideointia. Mainos on onnistunut, kun se jää mieleen. Mieleen pääsee tunnereaktioilla ja varianssi on laaja….

Read More
bstr-blogi

Tehokas markkinointiviestintä — osiensa onnistunut summa

Kirjoittajalta BSTR Markkinointitoimisto / 6.2.2020 / Kommentit pois päältä artikkelissa Tehokas markkinointiviestintä — osiensa onnistunut summa

Yrityksen markkinointiviestintää on suhteellisen helppoa toteuttaa, kun on ensin laittanut perustukset kuntoon ja miettinyt, millä äänellä on parasta puhua. Suunnitelmallisuudesta on paljon apua, mutta kannattaa myös jättää tilaa nopeille reagoinneille. Ja muistaa, että itsestäänselvyydet eivät kosketa ketään. Verkkosivut ovat perustukset, joiden varaan rakentuu yrityksen muu viestintä. Sähköposti, uutiskirje, WhatsApp ja FB-ryhmät ovat tieverkostoja, joissa sanomat…

Read More
anne-kohtala-blogi

Lehti kertoo enemmän kuin tuhat postausta

Kirjoittajalta Anne Kohtala / 27.11.2019 / Kommentit pois päältä artikkelissa Lehti kertoo enemmän kuin tuhat postausta

Kun Seinäjoen Prisma teki konseptipäivityksen ja uudisti koko tavaratalon läpikotaisin, myynnit kasvoivat saman tien 15–20 prosenttia edellisvuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna. Freesi ilme, entistäkin runsaammat valikoimat ja selkeä järjestys saivat ihmiset ottamaan kaupan omakseen. Sama ilmiö tapahtuu, kun uudistetaan asiakas- tai henkilöstölehti. Freesi, palasteltu ilme houkuttelee silmäilemään ja kääntämään sivuja. Monipuoliset uutiset ja tarinat koukuttavat lukemaan…

Read More

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.