Dashboard-mallisivu


Mikä?

Markkinoinnin dashboardista voit nopeasti tarkistaa, kuinka markkinointitoimesi ovat vaikuttaneet tärkeimpiin digitaalisiin mittareihin. Dashboardilla on mahdollista seurata esimerkiksi verkkosivujen lukuja ja sosiaalisen median tärkeimpiä mittareita.
Dashboard on tarkoitettu markkinoinnin yleiskatsaukseen, mutta tarvittaessa dashboard mahdollistaa myös kampanjoihin liittyvän raportoinnin. Dashboardissa voit tarkastella lukuja haluamaltasi aikaväliltä. Lisäksi mittarit päivittyvät automaattisesti.
Dashboard on rakennettu Googlen Data Studion päälle. Pääset tarkastelemaan oman yrityksesi dashboardia Google-tilin avulla suoran linkin kautta.

Miten?

Dashboardin rakentaminen lähtee liikkeelle aloituspalaverissa, jossa käydään läpi asiakkaan toivomuksia ja BSTR:n ehdotuksia seurattaviksi mittareiksi. Tämän jälkeen BSTR rakentaa ensimmäisen version dashboardista asiakkaalle.
Dashboardin käyttöönotto on nopeaa. Tarvitsemme vain käyttöoikeudet kaikkiin seurattaviin tileihin, jotta luvut on mahdollista tuoda dashboardiin. Tässäkin voimme auttaa asiakasta. Tämän jälkeen tuomme toivotut luvut dashboardille sovituista kanavista.
Kun dashboard on valmis, käymme sen vielä asiakkaan kanssa läpi. Tämän jälkeen dashboard on asiakkaan käytössä. Tarkistamme viikoittain, että luvut päivittyvät. Erikseen sovitusti voimme myös analysoida tulokset asiakkaan puolesta.

Miksi?

Dashboardin avulla pystyt analysoimaan, kuinka markkinointipanostuksesi vaikuttavat yrityksesi kannalta tärkeimpiin digitaalisiin mittareihin. Näet nopealla vilkaisulla kaikki tärkeimmät luvut samasta paikasta, jolloin myös aikaa säästyy. Pystyt myös jakamaan markkinoinnin tuloksia organisaation sisällä helposti.

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.