Brändikirja kokoaa yhteen kaikki yrityksen toimintaa ohjaavat periaatteet.

Brändikirja

Brändikirja on must have -työkalu, joka kertoo miksi yrityksenne on olemassa, mihin se pyrkii ja miltä se näyttää ja kuulostaa. Brändikirjaan kootaan yrityksen johtavat ajatukset, tavoitteet, tehtävät, asiakkaat, kilpailijat, erottavat tekijät ja lupaus. Samoin yrityksen tarina ja hissipuhe muotoillaan brändikirjaan.

Sisäiseen ja ulkoiseen käyttöön

Brändikirja on tärkeä työkalu työntekijöillenne ja yhteistyökumppaneille. Sisäisessä viestinnässä se helpottaa markkinoinnin suunnittelua ja toteutusta sekä perehdyttämistä. Ulkoisessa viestinnässä se sujuvoittaa ja yhdenmukaistaa viestintää kohderyhmille. Visuaalisesti brändikirja on yrityksen visuaalisen ilmeen perusta. Yhtenäinen kokonaisuus tekee brändistä helposti ymmärrettävän ja helpottaa asiakkaita hahmottamaan yrityksen identiteetin.

Mitä brändikirja sisältää?

Brändikirjan laajuus vaihtelee sen mukaan, mitä yritys haluaa siihen kirjata. Laajimmillaan brändikirja voi sisältää yrityksen johtavat ajatukset, yrityksen markkinointistrategian joka huomioi asiakasprofiilit, kilpailijat, erottavat tekijät ja arvolupauksen, visuaalisen ilmeen ohjeistuksineen sekä sanallisen identiteetin ja pääviestit. 

Innostavia kasvutarinoita

Lemmikkien

Strategiatyön tuloksena syntyi hymyilyttävä konsepti ja uudistettu brändi.

Lakeuden Osuuspankki

Ihmislähtöinen lanseerauskampanja tuo poppilaiset tutuksi.

Studio Murros & Esittävän taiteen koulu Glow

Taiteen ja hyvinvoinnin keskus, joka löysi muotonsa.

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.