Brändikirja kokoaa yhteen kaikki yrityksen toimintaa ohjaavat periaatteet.

Brändikirja

Brändikirja on must have -työkalu brändi-identiteetin kiteyttämisessä. Brändikirja kertoo miksi yrityksenne on olemassa, mihin se pyrkii ja miltä se näyttää ja kuulostaa. Brändikirjaan kootaan yrityksen johtavat ajatukset, tavoitteet, tehtävät, asiakkaat, kilpailijat, erottavat tekijät ja lupaus. Samoin yrityksen tarina ja hissipuhe muotoillaan brändikirjaan.

Sisäinen viestintä ja ulkoinen viestintä helpottuu

Brändikirja on tärkeä työkalu työntekijöillenne ja yhteistyökumppaneille. Sisäisessä viestinnässä se helpottaa markkinoinnin suunnittelua ja toteutusta sekä perehdyttämistä. Ulkoisessa viestinnässä se sujuvoittaa ja yhdenmukaistaa viestintää kohderyhmille. Visuaalisesti brändikirja on yrityksen visuaalisen ilmeen perusta. Yhtenäinen kokonaisuus tekee brändistä helposti ymmärrettävän ja helpottaa asiakkaita hahmottamaan yrityksen brändi-identiteetin.

Mitä brändikirja sisältää?

Brändikirjan laajuus vaihtelee sen mukaan, mitä yritys haluaa siihen kirjata. Laajimmillaan brändikirja voi sisältää yrityksen johtavat ajatukset, yrityksen pääviestit

Katso myös markkinointiviestintä ja visuaalinen ilme.

Innostavia kasvutarinoita

Kone-Ketonen

Visuaalinen ilme ja pääviestit omien reittien kulkijoille.

Lakeuden Etappi

Uuden jäteaseman nimi kierähti kiertotaloudesta.

Lajina Mieli

Pääviestit ja ilme, joilla Lajina Mielen palvelut tuodaan tutuksi ja

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.