BSTR – luova markkinointitoimisto > Palvelut > Digitaaliset ratkaisut > Dashboard markkinoinnin seurantaan ja analysointiin

Mittaustulokset kertovat markkinoinnin onnistumisesta.

Dashboard markkinoinnin seurantaan ja analysointiin

Tulosten mittaaminen on markkinoinnissa onnistumisen elinehto. BSTR voi rakentaa yrityksellesi alustan, jonka kautta voit nopeasti tarkistaa markkinointisi tärkeimpien mittareiden kehityksen.

Mikä on markkinoinnin dashboard?

Dashboard on visuaalinen näkymä, josta voi nopeasti tarkistaa kuinka markkinointitoimet ovat vaikuttaneet asetettuihin digitaalisiin mittareihin. Dashboardilla voidaan seurata esimerkiksi verkkosivujen kävijälukuja ja sosiaalisen median tärkeimpiä mittareita. 

Dashboard on tarkoitettu markkinoinnin yleiskatsaukseen, mutta tarvittaessa dashboard mahdollistaa myös kampanjoihin liittyvän raportoinnin. 

Dashboard on rakennettu Googlen Data Studion päälle, jolloin pääset tarkastelemaan oman yrityksesi dashboardia suoran linkin kautta Google-tilin avulla.

Miksi juuri tekin tarvitsette dashboardin?

Dashboardin avulla pystyt analysoimaan kuinka markkinointipanostuksesi vaikuttavat yrityksesi kannalta tärkeimpiin digitaalisiin mittareihin. Näet nopealla vilkaisulla kaikki tärkeimmät luvut samasta paikasta. Pystyt myös jakamaan markkinoinnin tuloksia organisaation sisällä helposti. 

Dashboard syntyy seuraavien vaiheiden kautta:

  • Aloituspalaveri asiakkaan kanssa
  • Mittareiden valinta
  • Käyttöoikeudet BSTR:lle seurattaviin tileihin
  • Dashboardin rakentaminen
  • Dashboardin läpikäynti asiakkaan kanssa ja kouluttaminen käyttöön
  • BSTR ylläpitää dashboardia varmistaen sen teknisen toimivuuden
  • Tarvittaessa BSTR analysoi kuukausittain tulokset yhdessä asiakkaan kanssa tai asiakkaan puolesta

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.