Hakusanamainonta (SEM) on kustannustehokasta ja erittäin kohdennettavaa mainontaa hakukoneissa.

Hakusana­mainonta

Haluatko olla löydettävissä Googlesta, kun potentiaaliset asiakkaat etsivät palveluitasi tai tuotteitasi? Hakusanamainonta (SEM) on kustannustehokasta ja erittäin kohdennettavaa mainontaa hakukoneissa. Hakusanamainonnalla on mahdollista saada tuloksia nopeallakin aikataululla. 

Mitä hakusanamainonta on?

Hakusanamainonnalla tarkoitetaan mainontaa hakukoneissa, pääsääntöisesti Googlessa, mutta myös esimerkiksi Bingissä tai Baidussa. Pääsääntöisesti lähes kaikki hakusanamainonta kohdistetaan kuitenkin Googleen, ainakin meillä Suomessa. Hakukoneoptimointiin verrattuna hakusanamainonnalla saadaan nopeammin tuloksia, jopa heti mainonnan käynnistämisestä seuraavana päivänä. Hakusanamainonnalla tavoitetaan hakukoneessa potentiaalisia asiakkaita huomattavasti kattavemmalla termistöllä kuin mitä se on hakukoneoptimoinnilla mahdollista.

Hakusanamainonta on kustannustehokasta, koska se on erittäin tarkasti kohdennettavissa ja maksat vain klikkauksista Googlelle. Mainokset näkyvät vain hakusanoilla, jotka mainontaan on valittu. Hakusanamainonnalla siis tavoitetaan potentiaaliset asiakkaat juuri oikeaan aikaan eli silloin, kun he etsivät tietoa yrityksestäsi, palveluistasi tai tuotteistasi. Lisäksi mainonnan voi kohdentaa alueellisesti esimerkiksi ulkomaille, koko Suomeen tai vain tiettyjen kaupunkien alueelle. 

Miksi hakusanamainontaa kannattaa käyttää?

Tässä neljä erinomaista syytä:

  • Kustannustehokkuus
  • Tarkka kohdennettavuus
  • Tulokset ja kannattavuus tarkasti mitattavissa
  • Nopea ottaa käyttöön ja saavuttaa tuloksia

Katso myös Amazon myynti, dashboard, somemarkkinointi, hakukoneoptimointi, digitaalisen markkinoinnin auditointi, digipolku, määrittelytyöpaja, verkkokaupan ja -sivujen kehittäminen ja verkkosivustot.

Innostavia kasvutarinoita

Logset

Hybridi­harvesterikampanja, joka muuttaa käsityksesi metsäkoneesta.

Lakeuden Osuuspankki

Ihmislähtöinen lanseerauskampanja tuo poppilaiset tutuksi.

jukajan-ristikko

Jukajan Ristikko

Digitaalisen markkinoinnin yhteistyö, jolla investointi hakusanamainontaan saatiin moninkertaisena takaisin.

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.