BSTR – luova markkinointitoimisto > Palvelut > Brändi-ilme ja viestit > Pääviestit ja sanallinen identiteetti

Uniikki äänensävy ja tapa puhutella kohderyhmiä auttaa erottautumaan tiedon virrassa.

Pääviestit ja sanallinen identiteetti

Sanallinen identiteetti on yrityksen tapa viestiä ja puhua. Miten sanotaan on yhtä tärkeää kuin mitä sanotaan. Uniikki ja yhtenäinen viestintä auttaa asiakkaita muistamaan ja tunnistamaan yrityksen. Merkitykselliset sanat herättävät huomiota, mutta myös liikuttavat ja saavat aikaan kasvua niin bisneksessä kuin puheenaiheena.

Pääviestit

Pääviesti on yrityksen tarinasta, olemuksesta ja tavasta toimia muodostettu persoonallinen ja erottuva tapa viestiä. Pääviestit sanoittavat mitä yrityksestä puhutaan. Pääviestit ovat yhdessä visuaalisen ilmeen kanssa tärkeimmät brändiä rakentavat työkalut. Pääviestien avulla rakennetaan tietoisuutta brändistä – ne vievät yrityksen tarinaa eteenpäin.

Työkalut käyttöön

Kun tiiminne on yksimielinen siitä, mitä ja miten yrityksestä kerrotaan, sanallinen identiteetti ja pääviestit muotoillaan käyttövalmiiksi ja dokumentoidaan viestipaketiksi ja osaksi mahdollista brändikirjaa.

Innostavia kasvutarinoita

Lakeuden Osuuspankki

Ihmislähtöinen lanseerauskampanja tuo poppilaiset tutuksi.

Studio Murros & Esittävän taiteen koulu Glow

Taiteen ja hyvinvoinnin keskus, joka löysi muotonsa.

jylhan-sahko

Jylhän Sähköosuuskunta

Brändikirja kiteyttää Jylhän toiminnan ytimen.

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.