Pakkaus on monen tuotteen tärkein media, jossa perussisällön lisäksi viestitään ostajalle tärkeillä, ostopäätöstä tukevilla nostoilla.

Pakkaus­suunnittelu

BSTR on tehnyt pakkaussuunnittelua koko elinkaarensa ajan. Olemmekin kehittyneet vuosien varrella varsinaisiksi pakkaussuunnitteluninjoiksi.

Pakkaussuunnittelu lähtee kaupasta

Pakkaussuunnittelumme alkaa aina kaupan hyllyltä. Tutkimme sijoittumispaikkaa, siellä olevia muita tuotteita ja haistelemme trendejä. Otamme valokuvia, ja sijoitamme luonnokset oikeaan ympäristöön. Mahdollisuuksien mukaan viemme dummyt kauppaan ja kuvaamme ne siellä, jotta nähdään kuinka tuote toimii “livenä”. Samalla varmistetaan, että olennaisimmat asiat näkyvät pakkauksesta hyllysijoittelussa.

Hyllystä ostoskoriin

Pakkauksen suunnittelussa mietimme aina tarkkaan, miten tuote saadaan liikkumaan kaupan hyllystä ostoskoriin. Visuaalisen suunnittelun lisäksi tunnemme hyvin elintarvikepakkausten lakisääteiset vaatimukset tekstien luettavuudesta ravintosisältöjen merkintään. Pärjäämme myös erilaisten pakkausmateriaalien ja pakkausrakenteiden kanssa.

Innostavia kasvutarinoita

narpion-vihannes

Närpiön Vihannes

Kylvä hyvää – kampanja, jossa laitettiin hyvä kiertämään.

atria

Atria – viennin edistäminen

Markkinointimateriaalit viennin edistämiseen.

fresh-servant

Fresh Servant

Värikäs Hetki antaa hyvän olon.

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.