Osuva sisältö kertoo ja liikuttaa. Hienoinkin toteutus jää puolitiehen ilman kohderyhmää kiinnostavaa sisältöä.

Sisällöntuotanto

Yrityksen palvelut ja tuotteet, uutiset ja referenssit, henkilötarinat, asiantuntijoiden näkemykset, ajan ilmiöt ja ajankohtaiset. Miten kertoa niistä eri kanavissa niin, että oikea kohderyhmä kiinnostuu, tieto kulkee ja mielikuva yrityksen brändistä vahvistuu?

Sisältöjen asema onnistuneessa viestinnässä ja markkinoinnissa on keskeinen. Hyvä asiantuntija-artikkeli tai henkilötarina voi joskus vaikuttaa enemmän kuin sata mainosta. Osuva videokäsikirjoitus liikuttaa kyyneliin ja harkittu somesisältö puree ostopolun eri vaiheisiin.

Suunnitelmallista sisällöntuotantoa

Meillä sisällöntuotanto on suunnitelmallista tekemistä. Sisällöt mietitään käsi kädessä brändityön kanssa, ja lopputuloksena syntyvät laadukkaat tekstit verkkosivustolle, printtiin ja someen.

Kiteytämme tuote- ja palvelukuvaukset ymmärrettävään muotoon. Viestimme tärkeät teot artikkelin, blogin, somekampanjan, uutiskirjeen tai mediatiedotteen muodossa. Luomme käsikirjoitukset yritysvideoille ja toteutamme vaikka asiakaslehden.

Kun materiaali on kerran tuotettu, siitä on moneksi. Se taipuu moniin kanaviin – ja tavoittaa jälleen uudet ihmiset.

Katso myös markkinointiviestintä.

Innostavia kasvutarinoita

Kone-Ketonen

Visuaalinen ilme ja pääviestit omien reittien kulkijoille.

Lakeuden Etappi

Uuden jäteaseman nimi kierähti kiertotaloudesta.

Lajina Mieli

Pääviestit ja ilme, joilla Lajina Mielen palvelut tuodaan tutuksi ja

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.