Uniikki ilme tekee brändin näkyväksi ja auttaa erottautumaan.

Visuaalinen ilme

Brändi synnyttää mielikuvia. Visuaalinen ilme on se osa yrityksen identiteettiä, jonka ihmiset tunnistavat ja joka tekee yrityksestä kiinnostavan. Huolellisesti muotoiltu visuaalinen ilme erottaa kilpailijoista ja tuo lisää vaikuttavuutta yrityksen toimintaan. Se herättää positiivista huomiota ja rakentaa mielikuvaa, jonka yritys haluaa itsestään antaa.

Mistä visuaalinen ilme koostuu?

Visuaalinen ilme koostuu logosta, typografiasta, väreistä ja muista visuaalisista elementeistä, esimerkiksi grafiikoista ja kuva- ja videotyylistä.

Työkalut käyttöön

Visuaalisen ilmeen lopputuloksena syntyy käyttövalmis ilme, jonka käyttö dokumentoidaan graafiseksi ohjeistoksi. Se sisältää määritykset ja kuvaukset logosta, väreistä, typografioista ja graafisista elementeistä sekä esimerkit kuva- ja/tai videotyylistä. Lisäksi asiakkaalle toimitetaan käyttövalmis logo ja graafiset elementit sisäiseen ja yhteistyökumppanien käyttöön.

Innostavia kasvutarinoita

Lemmikkien

Strategiatyön tuloksena syntyi hymyilyttävä konsepti ja uudistettu brändi.

Studio Murros & Esittävän taiteen koulu Glow

Taiteen ja hyvinvoinnin keskus, joka löysi muotonsa.

proxion

Proxion

Hankeidean visualisointi kiteyttää vision.

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.