Brändiviestintä alkaa omista materiaaleista. Jätä visuaalinen muistijälki aina kun se on mahdollista.

Yrityksen perusmateriaalit

Käyntikortit, Word-pohjat, PowerPoint-esitykset, kirjekuoret, saatteet, mukit, paidat.

Vaikka markkinoinnin painotus siirtyy monissa asioissa verkkoon, brändiä edustavat yrityksen perusmateriaalit puolustavat paikkaansa. Niissä jos jossain hyvä suunnittelu lisää wow-efektiä ja helpottaa arjen työkalujen käyttöä. Miltä näyttääkään myyntiesitys ilman toimivaa ja visuaalisesti näyttävää PowerPoint-pohjaa tai sopimus, jota ei ole brändätty asiakirjapohjalla sopimuksen laatijan nimiin?

Innostavia kasvutarinoita

Lemmikkien

Strategiatyön tuloksena syntyi hymyilyttävä konsepti ja uudistettu brändi.

Studio Murros & Esittävän taiteen koulu Glow

Taiteen ja hyvinvoinnin keskus, joka löysi muotonsa.

jylhan-sahko

Jylhän Sähköosuuskunta

Brändikirja kiteyttää Jylhän toiminnan ytimen.

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.