A-Rehu

Kampanja, jossa uskalletaan unelmoida

Miten toteuttaa tunteisiin vetoava kampanja, joka huokuu A-Rehulle sopivia arvoja, kunnioittaa viljelijöiden tekemää työtä ja antaa uskoa tulevaisuuteen?

Halusimme saada ihmiset unelmoimaan. Unelmointi auttaa löytämään uusia mahdollisuuksia, ajatuksia ja tavoitteita. Se antaa toivoa ja energiaa sekä auttaa ajattelemaan isommin. Sen avulla voidaan tehdä konkreettisia tekoja, jotka muokkaavat elämäämme. Unelmointi on keino luoda uutta.

A-Rehun unelmointi-kampanja käynnistyi kampanjavideolla, jossa isä kirjoittaa lapselleen kirjeen. Kampanja jatkui eri ihmisten unelmilla sekä A-Rehun omilla unelmilla. Kampanja näkyi sosiaalisessa mediassa, A-Rehun omissa kanavissa, tapahtumissa sekä sanomalehdissä.

Asiakas: A-Rehu
Suunnittelu: BSTR
Kuvaus ja editointi: tuukkakiviranta.com

Tämän työn tiimi

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Anssi Hanhimäki

Konseptisuunnittelija

050 505 3815
anssi.hanhimaki@bstr.fi

Innostavia kasvutarinoita

Lemmikkien

Strategiatyön tuloksena syntyi hymyilyttävä konsepti ja uudistettu brändi.

Logset

Hybridi­harvesterikampanja, joka muuttaa käsityksesi metsäkoneesta.

Lakeuden Osuuspankki

Ihmislähtöinen lanseerauskampanja tuo poppilaiset tutuksi.

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.