Atria – viennin edistäminen

Markkinointimateriaalit viennin edistämiseen

Atria oli ensimmäinen suomalaisyritys, joka sai luvan viedä sianlihaa Kiinaan. Kiinassa laatutietoinen kuluttaja arvostaa puhtaita ja turvallisia elintarvikkeita, ja pohjoismaisuuteen liittyy juuri näitä mielikuvia.

Olemme toteuttaneet vientimateriaalia TBWA\Helsingin tuottaman Pure Rare -brändin ilmeen mukaisesti pakkausmateriaaleihin ja messuosastoon, suunnitelleet ja toteuttaneet yhdessä asiakkaan kanssa videomateriaalia sekä tuottaneet monipuolisesti markkinointimateriaalia viennin edistämiseksi.

Videon kuvaus ja editointi: Tuukka Kiviranta

atria-vienti
atria-mainostoimisto

Tämän työn tiimi

Kaisa Härmälä

Graafinen suunnittelija

050 505 3815
kaisa.harmala@bstr.fi

Pekka Kurki

AD
050 505 3815
pekka.kurki@bstr.fi

Hanna Heikkola

Asiakkuusjohtaja

0400 316 576
hanna.heikkola@bstr.fi

Innostavia kasvutarinoita

Lemmikkien

Strategiatyön tuloksena syntyi hymyilyttävä konsepti ja uudistettu brändi.

Lakeuden Osuuspankki

Ihmislähtöinen lanseerauskampanja tuo poppilaiset tutuksi.

Studio Murros & Esittävän taiteen koulu Glow

Taiteen ja hyvinvoinnin keskus, joka löysi muotonsa.

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.