Atria – viennin edistäminen

Markkinointimateriaalit viennin edistämiseen

Atria oli ensimmäinen suomalaisyritys, joka sai luvan viedä sianlihaa Kiinaan. Kiinassa laatutietoinen kuluttaja arvostaa puhtaita ja turvallisia elintarvikkeita, ja pohjoismaisuuteen liittyy juuri näitä mielikuvia.

Olemme toteuttaneet vientimateriaalia TBWA\Helsingin tuottaman Pure Rare -brändin ilmeen mukaisesti pakkausmateriaaleihin ja messuosastoon, suunnitelleet ja toteuttaneet yhdessä asiakkaan kanssa videomateriaalia sekä tuottaneet monipuolisesti markkinointimateriaalia viennin edistämiseksi.

Videon kuvaus ja editointi: Tuukka Kiviranta

atria-vienti
atria-mainostoimisto

Tämän työn tiimi

Hanna Heikkola

Asiakkuusjohtaja

0400 316 576
hanna.heikkola@bstr.fi

Kaisa Härmälä

Graafinen suunnittelija

050 505 3815
kaisa.harmala@bstr.fi

Pekka Kurki

AD
050 505 3815
pekka.kurki@bstr.fi

Innostavia kasvutarinoita

Fresh Servant

Värikäs Hetki elää ja kasvaa.

Kone-Ketonen

Visuaalinen ilme ja pääviestit omien reittien kulkijoille.

Lajina Mieli

Pääviestit ja ilme, joilla Lajina Mielen palvelut tuodaan tutuksi ja

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.