Fresh Servant

Värikäs Hetki antaa hyvän olon

Fresh Servant tunnetaan raikkaasta Hetki-brändistään, johon kuuluu useita arkea helpottavia tuoteperheitä valmissalaateista patonkeihin ja tuoreisiin keittoaineksiin. Loimme paletille visuaalisen ilmeen, joka korostaa tuoreiden ainesten värejä, raikkautta ja makua. Hyvän olon tuotteet ansaitsevat ilmeen, josta tulee hyvä mieli – jotta Hetkeen olisi helppo ja mukava tarttua kiireiselläkin kauppareissulla.

Visuaalinen uudistus aloitettiin Suomen suosituimmista valmissalaateista, LounasHetkistä. Jatkossa herkullinen ilme levittäytyy kaikkiin Hetki-perheen pakkauksin sekä myymälä- ja markkinointimateriaaleihin.

Tämän työn tiimi

Hanna Heikkola

Asiakkuusjohtaja

0400 316 576
hanna.heikkola@bstr.fi

Elina Rannanjärvi

AD

050 505 3815
elina.rannanjarvi@bstr.fi

Innostavia kasvutarinoita

Lemmikkien

Strategiatyön tuloksena syntyi hymyilyttävä konsepti ja uudistettu brändi.

Studio Murros & Esittävän taiteen koulu Glow

Taiteen ja hyvinvoinnin keskus, joka löysi muotonsa.

narpion-vihannes

Närpiön Vihannes

Kylvä hyvää – kampanja, jossa laitettiin hyvä kiertämään.

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.