Fresh Servant

Mistä syntyy hyvä mainostoimistoyhteistyö elintarvikeyrityksen kanssa?

Fresh Servantin Hetki-valmisruokavalikoimaan saattaa tulla vuoden aikana useita kymmeniä uusia tuotteita. Ennen kuin tuotteet pääsevät kauppojen hyllyille täytyy salaatit, leivät ja puurot saada asianmukaisiin pakkauksiin ja tieto uusista tuotteista kulkeutumaan sekä kaupoille että kuluttajille.

–  Meillä tulee tiuhalla tahdilla uusia tuotteita ja lanseeraamme kerralla paljon. Se laittaa mainostoimistonkin koville, kertoo Freshin valmisruokapäällikkö Elina Välisaari.

–  Hyvin ollaan kuitenkin saatu kaikki ajallaan valmiiksi ja yhteistyö on ollut sujuvaa ja miellyttävää. Palavereissa tunnelma on välitöntä ja siinä voi höpötellä muitakin kuin työasioita, hän jatkaa.

BSTR:n suunnittelemia Fresh Servantin Hetki-brändin tuotepakkauksia

Lakisääteiset pakkausmerkinnät vaativat tarkkuutta

Elintarvikepakkausten merkinnöissä on paljon erilaisia säädöksiä, jotka täytyy ottaa huomioon jo suunnitteluvaiheessa. Täytyy esimerkiksi tietää, minkä kokoista ja väristä tekstin täytyy olla.

–  ­BSTR:llä ollaan tosi hyvin perillä näistä asioista ja huolehditaan ne kuntoon, Elina sanoo.

–  Meidän päässä tehdään hommia välillä tosi kiirellä, joten pakkausteksteistä saattaa herkästi jäädä joku sulkumerkki puuttumaan. Se saadaan kuitenkin korjattua hyvissä ajoin, koska BSTR:llä on oikolukija aina tarkkana, hän jatkaa.

Kokemus elintarvikkeiden markkinoinnista näkyy ja tuntuu

BSTR:n elintarvikealan tuntemus saa kiitosta myös Freshin brändi- ja viestintäkehittäjä Hanne Pohto-Viidalta. Hannen mukaan BSTR:llä on paljon hiljaista tietoa elintarvikealasta.

–  BSTR:llä on hyvin tiedossa se, miten kaupoille myydään. Se helpottaa paljon meidän työtä, kun mainostoimistossa ymmärretään meidän alan toimintakenttää, eikä yritetä tuputtaa meille täysin sopimattomia ratkaisuja, hän sanoo.

Fresh Servantin brändi- ja viestintäkehittäjä Hanne Pohto-Viita
"BSTR:llä on hyvin tiedossa se, miten kaupoille myydään. Se helpottaa paljon meidän työtä, kun mainostoimistossa ymmärretään meidän alan toimintakenttää, eikä yritetä tuputtaa meille täysin sopimattomia ratkaisuja", toteaa Fresh Servantin brändi- ja viestintäkehittäjä Hanne Pohto-Viita

Odotusten ylittäjä

Elintarvikealan tuntemuksen lisäksi Hanne ja Elina arvostavat BSTR:n kykyä tuottaa uusia ideoita.

–  Nyt oltiin joku aika sitten tekemässä julisteita kauppoihin. Meillä oli niihin jo tekstit olemassa, mutta sitten saatiin vastapallona BSTR:ltä vielä paremmat tekstit, Hanne sanoo.

–  BSTR:llä on sellaista palvelualttiutta. Halutaan laittaa aina vähän paremmaksi, mitä on tilattu, hän jatkaa.

Hetki-brändin kilpailuun tehty visuaalinen ilme
Hetki-brändin juliste
BSTR:n suunnittelemia Fresh Servantin Hetki-brändin tuotepakkauksia

Tämän työn tiimi

Elina Rannanjärvi

AD

050 505 3815
elina.rannanjarvi@bstr.fi

Hanna Heikkola

Asiakkuusjohtaja

0400 316 576
hanna.heikkola@bstr.fi

Mari Hirvelä

Digimarkkinoinnin asiantuntija

050 565 9920
mari.hirvela@bstr.fi

Petteri Voutilainen

Graafinen suunnittelija

050 505 3815
petteri.voutilainen@bstr.fi

Saana Klemola

Sisällöntuottaja

040 554 9366
saana.klemola@bstr.fi

Innostavia kasvutarinoita

BSTR referenssi Sedu

Sedu

Hakusana- ja sosiaalisen median mainontaa Digipolku-palvelun puitteissa.

HR Roihu

Brändi, josta huokuu asiantuntijuutta, intohimoa ja innokkuutta.

Fresh Servant

Värikäs Hetki elää ja kasvaa.

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.