Jukajan Ristikko

Digitaalisen markkinoinnin yhteistyö, jolla investointi hakusanamainontaan saatiin moninkertaisena takaisin

Pohjanmaan sydämessä Laihialla vuodesta 1998 toiminut Jukajan Ristikko Oy on puurakentamisen vahva osaaja. Tuoterepertuaariin kuuluu mm. kattoristikot, piharakennukset, tynnyrisaunat, liiterit ja ladot. Verkko-ostamisen määrä kasvaa vuosi vuodelta ja myös Jukajan Ristikon kohdalla verkkokauppa toimii tärkeänä myynnin kivijalkana.

Yhteistyön kulku

BSTR:n ja Jukajan Ristikon digitaalisen markkinoinnin yhteistyö käynnistyi huhtikuussa 2019. Asiakkaan myyntiä on kehitetty Googleen kohdistetun hakusanamainonnan avulla. Hakusanamainontaa on kehitetty viikoittain intensiivisesti varmistaen mainosten hyvä sijoittuminen hakutuloksissa. Kehitystyössä on keskitytty erityisesti parhaiten myyntiä tuoviin hakusanoihin, maantieteellisiin alueisiin sekä ikäryhmiin.

Asiakkaalle raportoidaan ja analysoidaan mainonnan tuloksia säännöllisesti kattavalla raportilla kuulumisten vaihtamisen lomassa. Tarkan markkinoinnin mittaamisen ja kehittämisen johdosta tulokset ovat jatkuvasti parantuneet. Hyvien tulosten myötä myös investointia mediabudjettiin on kasvatettu tasaisesti, joka on osaltansa kehittänyt hakusanamainonnan ROI-lukua (return on investments) entisestään.

Tulokset

1.4.–31.12.2020 välisenä aikana hakusanamainonnan ROI jukajan.com-verkkokaupassa oli 722 % eli investoinnit hakusanamainontaan on saatu moninkertaisesti takaisin. Lisäksi hakusanamainonnan avulla tuotettiin ristikko.com-sivustolle tuona aikana 72 lomakeyhteydenottoa.

BSTR on lisäksi toteuttanut Jukan Ristikolle ristikko.com -verkkosivuston.

jukajan-ristikko

ROI

722 %

1.4.-31.12.2020

Lomakeyhteydenottoja

72

1.4.-31.12.2020

Tämän työn tiimi

Hanna Heikkola

Asiakkuusjohtaja

0400 316 576
hanna.heikkola@bstr.fi

Rami Renko

Markkinoinnin asiantuntija

050 310 4102
rami.renko@bstr.fi

Innostavia kasvutarinoita

Logset

Hybridi­harvesterikampanja, joka muuttaa käsityksesi metsäkoneesta.

Lakeuden Osuuspankki

Ihmislähtöinen lanseerauskampanja tuo poppilaiset tutuksi.

narpion-vihannes

Närpiön Vihannes

Kylvä hyvää – kampanja, jossa laitettiin hyvä kiertämään.

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.