Närpiön Vihannes

Kylvä hyvää – kampanja, jossa laitettiin hyvä kiertämään

Närpiön Vihannes halusi tuoda ihmisten arkeen iloa, viihdettä, oppia ja mielenkiintoista ajanvietettä “anna hyvän kiertää” -ajatuksella. Kylvä hyvää -kampanja koostui mielenkiintoisista persoonista ja heidän osaamisestaan videoiden ja kuvien muodossa. Halusimme luoda persoonien näköistä ja kuuloista sisältöä, joten esiintyjät olivat mukana ideoinnissa ja he itse hoitivat videoiden kuvaamisen. Kampanja näkyi kesän ja syksyn ajan somessa Närpiön Vihanneksen omissa – sekä tietenkin myös esiintyjien – kanavissa. Toivottavasti kylvimme hyvän siemenen myös sinulle.

Kylvetään yhdessä hyvää!

ristomatti-hakola
akrotaiturit
janette-lepisto

Katso lisää kylvettyä hyvää Närpiön Vihanneksen Instagramista

Tämän työn tiimi

Anniina Walsh

Strategi, markkinointi

040 529 5846
anniina.walsh@bstr.fi

Rami Renko

Markkinoinnin asiantuntija

050 310 4102
rami.renko@bstr.fi

Innostavia kasvutarinoita

Fresh Servant

Värikäs Hetki elää ja kasvaa.

Kone-Ketonen

Visuaalinen ilme ja pääviestit omien reittien kulkijoille.

Lakeuden Etappi

Uuden jäteaseman nimi kierähti kiertotaloudesta.

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.