Semko

Uuden palvelun lanseerauskampanja, jollaista ei olla konepajamaailmassa ennen nähty

Teräs on luotu taipumaan

Semko teki merkittävän investoinnin hankkimalla harjaterästä taivuttavan ja katkaisevan koneen. Jatkoimme Semkolle luotua erottuvaa linjaa koneen lanseerauksessa. Nyt harjateräs taipuu ja katkeaa näyttävällä rytmillä. Halusimme yhdistää uuden palvelun lanseeraukseen jotain uutta ja jännittävää, mitä ei konepajamaailmassa ole totuttu näkemään.

Pääpaino kampanjassa oli videolla ja lanseerauskampanjalle luodulla laskeutumissivulla. Markkinointi tapahtui verkossa kohdennetusti videolla, bannereilla ja hakusanamainonnalla.

Kampanjan vaikutukset näkyivät suorissa yhteydenotoissa ja tavoitimme uudelle palvelulle täyden käyttöasteen.

Kommentit asiakkaalta:

“Saimme uusia asiakkaita niin maakunnasta kuin valtakunnallisesti”

“Kampanjan avulla myytiin koneen tuotantokapasiteetti täyteen”

“Hakukoneoptimoitu sivu löytyy nyt ja tuottaa edelleen liidejä”

Kampanjasivulla vierailtiin

3963

Videoita katsottu

18 548

Bannereita näytetty

1 078 662

Tämän työn tiimi

Viivi Mäkiranta

Asiakkuusjohtaja

050 472 0999
viivi.makiranta@bstr.fi

Rami Renko

Markkinoinnin asiantuntija

050 310 4102
rami.renko@bstr.fi

Innostavia kasvutarinoita

Närpiön Vihannes

Pakkaukset, joilla viestitään tuotteiden luonteesta, käyttötavasta ja alkuperästä.

Lemmikkien

Strategiatyön tuloksena syntyi hymyilyttävä konsepti ja uudistettu brändi.

Logset

Hybridi­harvesterikampanja, joka muuttaa käsityksesi metsäkoneesta.

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.