Skaala

Digimarkkinoinnin kasvupolku

Ikkuna- ja ovivalmistaja Skaalan ja BSTR:n yhteinen taival on kestänyt jo vuosia. Tänä aikana digitaalisen markkinoinnin rooli yhteistyössä on kasvanut merkittävästi. BSTR on toteuttanut Skaalalle mm. hakusanamainontaa, Googlen Display-mainontaa, uudelleenmarkkinointia Googlen Display-verkostossa sekä YouTube-mainontaa. Tavoitteena on ollut saada suoria yhteydenottoja verkkosivuston kautta sekä kasvattaa tunnettuutta.

Hakusanamainonta muodostaa Skaalan digitaalisen markkinoinnin kivijalan. BSTR on kehittänyt Skaalan hakusanamainontaa pitkäjänteisesti ja johdonmukaisesti kohti tavoitteita. Esimerkiksi toukokuussa 2019 25 % verkkosivuston kautta tulleista yhteydenotoista tuli suoraan hakusanamainonnan kautta. Hakusanamainonnalla on siis merkittävä rooli liidien lähteenä.

Hakusanamainonnalla Skaalan esitteen ladanneet

2 633

Hakusanamainonnalla saadut kontaktit

567

Luvut ajalta 31.5.2018–30.5.2019

Hakusanamainonnalla myynnin yhteystietoihin siirtyneet

2 999

Tämän työn tiimi

Hanna Heikkola

Asiakkuusjohtaja

0400 316 576
hanna.heikkola@bstr.fi

Anniina Walsh

Strategi, markkinointi

040 529 5846
anniina.walsh@bstr.fi

Rami Renko

Markkinoinnin asiantuntija

050 310 4102
rami.renko@bstr.fi

Innostavia kasvutarinoita

Logset

Hybridi­harvesterikampanja, joka muuttaa käsityksesi metsäkoneesta.

Lakeuden Osuuspankki

Ihmislähtöinen lanseerauskampanja tuo poppilaiset tutuksi.

jukajan-ristikko

Jukajan Ristikko

Digitaalisen markkinoinnin yhteistyö, jolla investointi hakusanamainontaan saatiin moninkertaisena takaisin.

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.