Skaala

Digimarkkinoinnin kasvupolku

Ikkuna- ja ovivalmistaja Skaalan ja BSTR:n yhteinen taival on kestänyt jo vuosia. Tänä aikana digitaalisen markkinoinnin rooli yhteistyössä on kasvanut merkittävästi. BSTR on toteuttanut Skaalalle mm. hakusanamainontaa, Googlen Display-mainontaa, uudelleenmarkkinointia Googlen Display-verkostossa sekä YouTube-mainontaa. Tavoitteena on ollut saada suoria yhteydenottoja verkkosivuston kautta sekä kasvattaa tunnettuutta. 

Hakusanamainonta muodostaa Skaalan digitaalisen markkinoinnin kivijalan. BSTR on kehittänyt Skaalan hakusanamainontaa pitkäjänteisesti ja johdonmukaisesti kohti tavoitteita.

Vuoden 2021 aikana Skaala on saanut 25 % digitaalisesti mitattavista yhteydenotoista hakusanamainonnan kautta.

Hakusanamainonnan puhdas ROI-tuotto on ollut lähes 500 %, eli mainonta on maksanut sijoituksensa viisinkertaisesti.

Hakusanamainonnan osuus digitaalisesti mitattavista yhteydenotoista

25 %

Google-hakusanamainonnan tuottama puhtaan euromääräisen tuoton ROI-lukema

500 %

Luvut ajalta 1.1.2021–20.8.2021

Hakusanamainonnan takaisinmaksukerroin Skaalalle kuluihin nähden

5

Tämän työn tiimi

Anniina Walsh

Strategi, markkinointi

040 529 5846
anniina.walsh@bstr.fi

Hanna Heikkola

Asiakkuusjohtaja

0400 316 576
hanna.heikkola@bstr.fi

Rami Renko

Markkinoinnin asiantuntija

050 310 4102
rami.renko@bstr.fi

Innostavia kasvutarinoita

Logset

Hybridi­harvesterikampanja, joka muuttaa käsityksesi metsäkoneesta.

Lakeuden Osuuspankki

Ihmislähtöinen lanseerauskampanja tuo poppilaiset tutuksi.

jukajan-ristikko

Jukajan Ristikko

Digitaalisen markkinoinnin yhteistyö, jolla investointi hakusanamainontaan saatiin moninkertaisena takaisin.

Ota yhteyttä

Lähdetään yhdessä matkalle kohti kasvua. Mitä innostavampi matka, sitä vaikuttavampi määränpää.

Mari Dawe

Myyntipäällikkö

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.