Antsun Sinappi

Elintarvike
Antsun Sinapin verkkosivut kannettavan ja puhelimen näytöllä.

Hankkeella vauhtia digimarkkinointiin

Kuinka päästä alkuun digimarkkinoinnissa, jos sitä ei ole koskaan aiemmin tehnyt?

Toimenpiteet

Digimarkkinointi

Meillä on nyt valmiudet tehdä itse asioita ja ymmärrämme myös tarjouksia paremmin, jos haluamme ostaa digitaalisen markkinoinnin palveluita jostain muualta.

Jonas Jokilehto
Jellow Factory Oy

Perniöläinen Antsun Sinappia valmistava Jellow Factory päätti aloittaa yrityksen digimarkkinoinnin kunnostustyöt, kun siihen tarjoutui mahdollisuus Yrityssalon Yhdessä koriin! -yritysryhmähankkeessa. BSTR toimi hankkeessa asiantuntijana.

– ­Me lähdettiin hakemaan hankkeen kautta tukea meidän markkinointiin erityisesti Googlen ja somen puolelta, kertoo Jellow Factoryn Jonas Jokilehto.

Koska yritys ei ollut aikaisemmin tehnyt Google-markkinointia, aloitti BSTR työt Jellow Factroryn kanssa perusasioista. Yritykselle avattiin Google Analytics- ja Google Ads -tilit sekä määriteltiin kohderyhmät avainsanatutkimuksen pohjalta. Lisäksi luotiin mainostili Facebookiin/Instagramiin sekä otettiin käyttöön Facebookin mainonnanhallinan työkalu.

Antsun Sinapin yrittäjät

Digiosaamista, josta on hyötyä vielä pitkään

Jonas Jokilehto kokee, että hankkeen jälkeen Jellow Factoryllä on enemmän rahkeita sekä ymmärtää että tehdä digitaalista markkinointia.

– ­Meillä on nyt valmiudet tehdä itse asioita ja ymmärrämme myös tarjouksia paremmin, jos haluamme ostaa digitaalisen markkinoinnin palveluita jostain muualta.

Hankkeen ansiosta Jellow Factory sai luotua myös uuden markkinointikonseptin, jossa hyödynnetään sosiaalista mediaa yrityksen laajentaessa uusille alueille.

– ­Nyt kun mennään uuteen kaupunkiin, niin osataan Facebookin kautta kohdentaa markkinointia paljon paremmin juuri siihen kaupunkiin osuvaksi.

– Lisäksi mainokset ovat ammattimaisesti tehtyjä ja konsepti helpottaa kaikkien meidän työtä tosi paljon.

Yhteistyö käy myös etänä

Yhteistyötä BSTR:n kanssa Jonas kuvailee sujuvaksi. Aikataulut pitivät ja BSTR:ltä sai tukea, niin että työt eivät jääneet seisomaan pitkiksi ajoiksi teknisten ongelmien takia.

– Asioiden hoitaminen verkkoyhteyksillä onnistui erittäin hyvin. Yhtään ei haitannut, että me oltiin Salossa ja BSTR Seinäjoella!

– Siinä säästyi myös paljon aikaa ja rahaa, kun kaikki tapaamiset pidettiin etänä.

Tutustu myös

Ota yhteyttä

Kaikki yhteystiedot

Tero Luoma BSTR

Tero Luoma

Hallituksen puheenjohtaja, perustaja
Ota yhteyttä

Tilaa uutiskirje

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Uutiskirje

[UUTISKIRJE]

Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.