Värikäs Hetki antaa hyvän olon

Fresh Servant tunnetaan raikkaasta Hetki-brändistään, johon kuuluu useita arkea helpottavia tuoteperheitä valmissalaateista patonkeihin ja tuoreisiin keittoaineksiin. Loimme paletille visuaalisen ilmeen, joka korostaa tuoreiden ainesten värejä, raikkautta ja makua. Hyvän olon tuotteet ansaitsevat ilmeen, josta tulee hyvä mieli – jotta Hetkeen olisi helppo ja mukava tarttua kiireiselläkin kauppareissulla.

Visuaalinen uudistus aloitettiin Suomen suosituimmista valmissalaateista, LounasHetkistä. Jatkossa herkullinen ilme levittäytyy kaikkiin Hetki-perheen pakkauksin sekä myymälä- ja markkinointimateriaaleihin.

Jaa maailmalle

Tässä muita toteuttamiamme projekteja

Markkinointisuunnitelma / Nimen suunnittelu / Sanallinen identiteetti ja pääviestit / Visuaalinen ilme

Studio Murros & Glow

Digimarkkinointi  / Hakusanamainonta / Kuvakonsepti / Markkinointisuunnitelma / Sanallinen identiteetti ja pääviestit / Sisältösuunnitelma / Sosiaalinen media

Minorito

Graafinen suunnittelu / Markkinointitiimi

Vaasan Sähkö

Kiinnostuitko?

Ole yhteydessä ja katsotaan mitä teille toteutettaisiin.

info@bstr.fi

Viivi-makiranta-bstr

Viivi Mäkiranta

050 4720 999
viivi.makiranta@bstr.fi

bstr-pauliina

Pauliina Hautamäki

040 075 4878
pauliina.hautamaki@bstr.fi

Hanna Heikkola

0400 316 576
hanna.heikkola@bstr.fi

Mari Dawe

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Syötä kelvollinen sähköpostiosoite.
Jokin meni vikaan. Tarkista antamasi tiedot ja yritä uudelleen.