Hippo Terapiaklinikka
BSTR elävöitti Hippo Terapiaklinikan markkinointiviestintää päivittämällä yrityksen visuaalisen ilmeen. Uusi ilme taipuu eri kanaviin ja monenlaisiin sisältöihin puhutellen niin asiakkaita, työnhakijoita kuin omaa henkilökuntaakin.
BSTR toteutti Hippo Terapiaklinikalle kaksi erillistä videota brändi- ja rekrytointimarkkinoinnin työkaluiksi. Erottuvat videot herättävät katsojassa tunteita laidasta laitaan.
BSTR laittoi Hipon pidetyn pöllömaskotin liikkumaan luomalla siitä vekkulit animaatiot.
Uusi, ilostuttava ilme näkyy myös uudistetulla verkkosivustolla. Sivuston uudistus aloitettiin avainsanatutkimuksella ja käytettävyysanalyysillä, joiden perusteella luotiin rakennesuunnitelma, teksti- ja kuvasisällöt sekä sivuston visuaalinen ilme.
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.
Toimenpiteet
Brändi-identiteetti
Sisällöntuotanto
Graafinen suunnittelu
Videot ja valokuvaus
Verkkosivut
BSTR tavoitti hyvin meidän yrityksen tavan tehdä työtä suurella sydämellä. Tiimi teki työtä ilolla ja arvostamme, että heidän toiminnassaan näkyi inhimillisyys ja asiakkaan kohtaaminen, jotka ovat myös meidän yrityksen toimintaperiaatteita.
Auli Kälvi
Toimitusjohtaja, Hippo Terapiaklinikka