Hippo Terapiaklinikka

Brändi
Hippo Terapiaklinikka ja pieni asiakas

Iloa, ammattitaitoa ja positiivista henkeä viestivät ilme ja sisällöt

BSTR elävöitti Hippo Terapiaklinikan markkinointiviestintää päivittämällä yrityksen visuaalisen ilmeen. Uusi ilme taipuu eri kanaviin ja monenlaisiin sisältöihin puhutellen niin asiakkaita, työnhakijoita kuin omaa henkilökuntaakin.

BSTR tavoitti hyvin meidän yrityksen tavan tehdä työtä suurella sydämellä. Tiimi teki työtä ilolla ja arvostamme, että heidän toiminnassaan näkyi inhimillisyys ja asiakkaan kohtaaminen, jotka ovat myös meidän yrityksen toimintaperiaatteita.

Auli Kälvi
Toimitusjohtaja, Hippo Terapiaklinikka

Suomen iloisin terapiaklinikka videolla

BSTR toteutti Hippo Terapiaklinikalle kaksi erillistä videota brändi- ja rekrytointimarkkinoinnin työkaluiksi. Erottuvat videot herättävät katsojassa tunteita laidasta laitaan.

Tuttu pöllömaskotti liikkuu

BSTR laittoi Hipon pidetyn pöllömaskotin liikkumaan luomalla siitä vekkulit animaatiot.

Dataan pohjautuva sivustouudistus

Uusi, ilostuttava ilme näkyy myös uudistetulla verkkosivustolla. Sivuston uudistus aloitettiin avainsanatutkimuksella ja käytettävyysanalyysillä, joiden perusteella luotiin rakennesuunnitelma, teksti- ja kuvasisällöt sekä sivuston visuaalinen ilme.

Kangaskassi Hippo Terapiaklinikan ilmeellä

Tutustu myös

HR Roihu logo

HR Roihu: Brändi, josta huokuu asiantuntijuutta, intohimoa ja innokkuutta

Lue lisää
Lakeuden osuuspankki header-kuva, jossa vaalea nainen ja käsissään punainen radio.

Lakeuden Osuuspankki: Ihmislähtöinen lanseerauskampanja tuo poppilaiset tutuksi

Lue lisää
Re pisteen valkoinen logo vihreällä pohjalla.

Lakeuden Etappi: Uuden jäteaseman nimi kierähti kiertotaloudesta

Lue lisää

Ota yhteyttä

Kaikki yhteystiedot

Tero Luoma BSTR

Tero Luoma

Hallituksen puheenjohtaja, perustaja
Ota yhteyttä

Tilaa uutiskirje

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Uutiskirje

[UUTISKIRJE]

Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.