Jylhän Sähköosuuskunta
Pitkän historian omaava Jylhän Sähköosuuskunta halusi kiteyttää tekemisensä ytimen. Toiveena oli, että visuaalinen ilme, sanat ja teot puhuvat samaa kieltä kaikessa viestinnässä ja markkinoinnissa. Työstimme jylhäläisen hengen ja vahvuudet esiin työpajojen avulla ja paketoimme kokonaisuuden arjen työkaluksi brändikirjan muotoon.
Tapasimme jylhäläiset, tutustuimme ja määrittelimme yhdessä työlle sisällöt ja tavoitteet. Järjestimme työpajan, jossa haastoimme osallistujia miettimään yrityksen nykyhetkeä ja tulevaisuutta, arjen tekemistä ja tavoitteita, vahvuuksia, mahdollisuuksia ja arvomaailmaa.
Kiteytimme paperille sanoiksi työpajan annin: yrityksen pääviestit, äänensävyn, mission, vision ja arvot.
Määrittelimme yhteisen visuaalisen linjan, kuten värit, fontit ja kuvakerronnan tyylin, jotta jylhäläisyys näyttäisi kaikissa yhteyksissä samalta. Loimme brändikirjan, joka kiteyttää sanallisesti ja visuaalisesti jylhäläisen tavan viestiä.
Yhteistyö jatkui verkkosivu-uudistuksella, jossa pääviestit ja visuaalinen ilme siirtyvät brändikirjan sivuilta oikeaan elämään – osaksi yrityksen arkea.
Tutustu Jylhän Sähkön sivuihin:
jylhaos.fi
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.
Toimenpiteet
Brändi-identiteetti
Graafinen suunnittelu
Verkkosivut
Missiota, visiota ja arvoja ei ollut Jylhän Sähköosuuskunnassa aikaisemmin pureksittu sanalliseen muotoon, joten nekin löysivät paikkansa brändikirjasta.