Jylhän Sähköosuuskunta

Brändi
Kitaran soittaja ja päällä teksti

Brändikirja kiteyttää Jylhän toiminnan ytimen

Pitkän historian omaava Jylhän Sähköosuuskunta halusi kiteyttää tekemisensä ytimen. Toiveena oli, että visuaalinen ilme, sanat ja teot puhuvat samaa kieltä kaikessa viestinnässä ja markkinoinnissa. Työstimme jylhäläisen hengen ja vahvuudet esiin työpajojen avulla ja paketoimme kokonaisuuden arjen työkaluksi brändikirjan muotoon.

Missiota, visiota ja arvoja ei ollut Jylhän Sähköosuuskunnassa aikaisemmin pureksittu sanalliseen muotoon, joten nekin löysivät paikkansa brändikirjasta.

Jylhän Sähkön voimalaitos
Poika ja mikrofoni

Miten jylhäläisyys kiteytyi brändikirjaksi?

Tapasimme jylhäläiset, tutustuimme ja määrittelimme yhdessä työlle sisällöt ja tavoitteet. Järjestimme työpajan, jossa haastoimme osallistujia miettimään yrityksen nykyhetkeä ja tulevaisuutta, arjen tekemistä ja tavoitteita, vahvuuksia, mahdollisuuksia ja arvomaailmaa.

Kiteytimme paperille sanoiksi työpajan annin: yrityksen pääviestit, äänensävyn, mission, vision ja arvot.

Määrittelimme yhteisen visuaalisen linjan, kuten värit, fontit ja kuvakerronnan tyylin, jotta jylhäläisyys näyttäisi kaikissa yhteyksissä samalta. Loimme brändikirjan, joka kiteyttää sanallisesti ja visuaalisesti jylhäläisen tavan viestiä.

Selkeät ja brändin mukaiset sivut

Yhteistyö jatkui verkkosivu-uudistuksella, jossa pääviestit ja visuaalinen ilme siirtyvät brändikirjan sivuilta oikeaan elämään – osaksi yrityksen arkea.

Tutustu Jylhän Sähkön sivuihin:
jylhaos.fi

Läppäri ja Jylhän sähkön nettisivut

Tutustu myös

Ota yhteyttä

Kaikki yhteystiedot

Tero Luoma BSTR

Tero Luoma

Hallituksen puheenjohtaja, perustaja
Ota yhteyttä

Tilaa uutiskirje

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Uutiskirje

[UUTISKIRJE]

Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.