Lakeuden Osuuspankki

Videot ja valokuvaus
Lakeuden osuuspankki header-kuva, jossa vaalea nainen ja käsissään punainen radio.

Ihmislähtöinen lanseerauskampanja tuo poppilaiset tutuksi

Uusi Lakeuden Osuuspankki toi yhteen pohjalaiset POP Pankkien konttorit Kokkolasta, Vaasasta, Seinäjoelta, Lapualta, Laihialta, Vähästäkyröstä ja Isostakyröstä. Sulautumisen myötä syntyi juuri lakeuksille sopiva yhdistelmä pitkiä perinteitä ja nuoruuden intoa. Pankki, joka ymmärtää maaseudun arvon ja kaupungin rytmin.

Kampanjalle luotiin selkeä suunnitelma ja laadukkaat materiaalit, ja koko ajan oli hyvä luotto, että homma pelittää niin kuin on sovittu. Kampanja toimi hyvin ja se herätti paljon positiivista keskustelua.

Lakeuden Osuuspankki

Lakeuden osuuspankin videosta kuva, jossa miehellä koripallo kädessä. Kuvan päällä teksti

Tavoitteena tunnettuuden luominen

Lanseerauskampanjan tavoitteena oli tuoda Lakeuden Osuuspankki tutuksi niin omille työntekijöille kuin nykyisille ja potentiaalisille asiakkaillekin. Kampanjan onnistumista mitattiin mm. verkkosivujen liikennemäärillä sekä somekanavien seuraajamäärien ja sitoutuneisuusprosentin kehittymisellä. Lisäksi seurattiin uuden nimen juurtumista käyttöön tutkimalla Googlessa tehtyjen brändihakujen määriä.

Hyvä suunnitelma helpottaa toteutusta

BSTR muotoili Lakeuden Osuuspankille lanseerauksen pääviestit ja toteutti lanseeraussuunnitelman. Suunnitelman avulla pääviestit ja teemat muotoutuivat konkreettisiksi markkinointiteoiksi: videoksi, mainoksiksi, esitteeksi ja some-julkaisuiksi, jotka herättivät innostusta asiakkaissa ja työyhteisössä.

Kuvaus ja editointi: Tuukka Kiviranta

Lakeuden osuuspankin kuva, jossa naisen käsissä puuhalkoja. Kuvan päällä teksti
Lakeuden osuuspankin kuva, jossa on koira ja kuvan päällä teksti
Lakeuden osuuspankin kuva, jossa äiti ja lapsi. Kuvan päällä teksti

Tutustu myös

Antsun Sinapin verkkosivut kannettavan ja puhelimen näytöllä.

Antsun Sinappi: Hankkeella vauhtia digimarkkinointiin

Lue lisää
Sedun verkkosivusto läppärin näytöllä

Sedu: Jatkuvaa oppimista BSTR Digikumppanuudessa

Lue lisää
Näppäimistö ja sitruunan paloja ympärillä

Yrityssalo: Yhdessä tekemällä syntyvät parhaat tulokset

Lue lisää

Ota yhteyttä

Kaikki yhteystiedot

Tero Luoma BSTR

Tero Luoma

Hallituksen puheenjohtaja, perustaja
Ota yhteyttä

Tilaa uutiskirje

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Uutiskirje

[UUTISKIRJE]

Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.