Lakeuden Osuuspankki
Uusi Lakeuden Osuuspankki toi yhteen pohjalaiset POP Pankkien konttorit Kokkolasta, Vaasasta, Seinäjoelta, Lapualta, Laihialta, Vähästäkyröstä ja Isostakyröstä. Sulautumisen myötä syntyi juuri lakeuksille sopiva yhdistelmä pitkiä perinteitä ja nuoruuden intoa. Pankki, joka ymmärtää maaseudun arvon ja kaupungin rytmin.
Lanseerauskampanjan tavoitteena oli tuoda Lakeuden Osuuspankki tutuksi niin omille työntekijöille kuin nykyisille ja potentiaalisille asiakkaillekin. Kampanjan onnistumista mitattiin mm. verkkosivujen liikennemäärillä sekä somekanavien seuraajamäärien ja sitoutuneisuusprosentin kehittymisellä. Lisäksi seurattiin uuden nimen juurtumista käyttöön tutkimalla Googlessa tehtyjen brändihakujen määriä.
BSTR muotoili Lakeuden Osuuspankille lanseerauksen pääviestit ja toteutti lanseeraussuunnitelman. Suunnitelman avulla pääviestit ja teemat muotoutuivat konkreettisiksi markkinointiteoiksi: videoksi, mainoksiksi, esitteeksi ja some-julkaisuiksi, jotka herättivät innostusta asiakkaissa ja työyhteisössä.
Kuvaus ja editointi: Tuukka Kiviranta
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.
Toimenpiteet
Kampanjat ja lanseeraukset
Videot ja valokuvaus
Graafinen suunnittelu
Sisällöntuotanto
Digimarkkinointi
Kampanjalle luotiin selkeä suunnitelma ja laadukkaat materiaalit, ja koko ajan oli hyvä luotto, että homma pelittää niin kuin on sovittu. Kampanja toimi hyvin ja se herätti paljon positiivista keskustelua.
Lakeuden Osuuspankki