Lemmikkien

Brändi
Lemmikkien

Strategiatyön tuloksena syntyi hymyilyttävä konsepti ja uudistettu brändi

Lemmikkien ja BSTR:n yhteistyö starttasi strategiatyöllä, jossa käytiin läpi visio, missio, asiakaspersoonat ja palveluvalikoimaa. Yritys on käynyt läpi sukupolvenvaihdoksen ja sen vuoksi omistajien yhteinen suunnitelma tulevasta oli tarpeen.

Kävimme BSTR:n johdolla läpi Lemmikkien kasvustrategiaa ja työn tuloksena meille syntyi konsepti ja uudistettu brändi, joka kantaa markkinointiamme nyt pitkän aikaa. Tämä oli hyvä kokemus minulle ja meidän perheyrityksellemme.

Joel Tapanainen
Lemmikkien osakas & hallituksen jäsen

Lemmikkien missio.

Yhteistyön tulos

BSTR muotoili yritykselle ilmeen ja viestinnän tyylin sekä koostimme brändin oppaaksi työkirjan. Kuvasimme myös hymyilyttävät kuvat yrityksen käyttöön ja toteutimme markkinointimateriaaleja varten muokattavia pohjia Canvaan.

Lomakodin työntekijät
Lemmikkien brändivärit.
Lemmikkien.fi sivusto

Myyntiä ja palveluiden esittelyä palvelee nyt uudistettu verkkosivu, johon teimme web-designin ja Poreon Joni Niemelä teknisen toteutuksen.

Tutustu Lemmikkien sivustoon:

lemmikkien.fi

Tutustu myös

Ota yhteyttä

Kaikki yhteystiedot

Tero Luoma BSTR

Tero Luoma

Hallituksen puheenjohtaja, perustaja
Ota yhteyttä

Tilaa uutiskirje

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Uutiskirje

[UUTISKIRJE]

Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.