Logset

Hybridiharvesterikampanja, joka muuttaa käsityksesi metsäkoneesta

 

Digimarkkinoinnilla liideihin

Logsetin hybridiharvesterikampanjan tavoitteena oli tehostaa harvesterien markkinointia lisäämällä tietoisuutta digitaalisia kanavia hyödyntämällä harvestereita hankkivien ja käyttävien yritysten keskuudessa. 

Kampanjan tavoitteena oli kerätä Logsetin myyntitiimille 50 liidiä sekä tuoda hybriditeknologian hyötyjä tutuksi kohderyhmille Suomessa, Ruotsissa, Venäjällä, Englannissa, Saksassa, Ranskassa ja yhdysvalloissa.

 

Tuottavuutta, voimaa ja pienempää kulutusta

BSTR rakensi kampanjan, joka toi hybridiharvesterien hyödyt tutuksi huomiota herättävällä tavalla. Kampanjakärkien pohjalta loimme digitaalisen markkinointikampanjan, jossa hyödynnettiin monipuolisia sisältöjä sekä Facebook-, Instagram- sekä Google-mainontaa. Kampanjaviestiä vahvistettiin myös printtimainonnalla alan julkaisuissa.

 

Kampanja tuotti todella paljon laadukasta liikennettä, mikä näkyi yhteydenotoissa ja kiinnostuksessa myös kampanjasivulle siirtymisen jälkeen.

Ohjauksia kampanjasivustolta tuotesivulle

0

Esitteitä ladattiin

0

kpl
Yhteydenottoja yhteensä

0

kuudesta maasta

Jaa maailmalle

Tässä muita toteuttamiamme projekteja

Graafinen suunnittelu / Pakkaussuunnittelu / Visuaalinen ilme

Hetki Keittomixit

Kampanjasuunnittelu / YouTube-mainonta

Semko

Brändi / Ilmeen suunnittelu / Sanallinen identiteetti ja pääviestit

Vuoksi

Kiinnostuitko?

Ole yhteydessä ja katsotaan mitä teille toteutettaisiin.

info@bstr.fi

Viivi-makiranta-bstr

Viivi Mäkiranta

050 4720 999
viivi.makiranta@bstr.fi

bstr-pauliina

Pauliina Hautamäki

040 075 4878
pauliina.hautamaki@bstr.fi

Mari Dawe

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Hanna Heikkola

0400 316 576
hanna.heikkola@bstr.fi

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Syötä kelvollinen sähköpostiosoite.
Jokin meni vikaan. Tarkista antamasi tiedot ja yritä uudelleen.