Logset

Digimarkkinointi
Grafiikkakuva Logsetin Harvester-metsäkoneesta.

Hybridi­harvesterikampanja, joka muuttaa käsityksesi metsäkoneesta

Logsetin hybridiharvesterikampanjan tavoitteena oli tehostaa harvesterien markkinointia lisäämällä tietoisuutta digitaalisia kanavia hyödyntämällä harvestereita hankkivien ja käyttävien yritysten keskuudessa. Kampanjan tavoitteena oli kerätä Logsetin myyntitiimille 50 liidiä sekä tuoda hybriditeknologian hyötyjä tutuksi kohderyhmille Suomessa, Ruotsissa, Venäjällä, Englannissa, Saksassa, Ranskassa ja Yhdysvalloissa.

Kampanja tuotti todella paljon laadukasta liikennettä, mikä näkyi yhteydenotoissa ja kiinnostuksessa myös kampanjasivulle siirtymisen jälkeen.

Tuottavuutta, voimaa ja pienempää kulutusta

BSTR rakensi kampanjan, joka toi hybridiharvesterien hyödyt tutuksi huomiota herättävällä tavalla. Kampanjakärkien pohjalta loimme digitaalisen markkinointikampanjan, jossa hyödynnettiin monipuolisia sisältöjä sekä Facebook-, Instagram- sekä Google-mainontaa. Kampanjaviestiä vahvistettiin myös printtimainonnalla alan julkaisuissa.

Ohjauksia kampanjasivustolta tuotesivulle

  • 0

Esitteitä ladattiin

  • 0
    kpl

Yhteydenottoja yhteensä

  • 0
    kuudesta maasta
Grafiikkakuva Logsetin Harvester-metsäkoneesta.
Grafiikkakuva Logsetin Harvester-metsäkoneesta.

Tutustu myös

Ota yhteyttä

Kaikki yhteystiedot

Tero Luoma BSTR

Tero Luoma

Hallituksen puheenjohtaja, perustaja
Ota yhteyttä

Tilaa uutiskirje

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Uutiskirje

[UUTISKIRJE]

Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.