Namitupa

Elintarvike
Namituvan salmiakit

Pääviestit helpottavat markkinoinnin suunnittelua

Namitupa on ilmajokinen perinteinen karamellitehdas, josta saa maailman parasta salmiakkia. 

Brändäsimme Namituvalle heidän uudet glykyrritsiinivapaat salmiakit, joiden myyntivalttina on että ne sopivat kaikille. Nimittäin Namituvan salmiakki ei nosta verenpainetta samalla tavalla kuin perinteinen salmiakki, joten ne sopivat myös odottaville äideille.

Salmiakeista oli tulossa ilmiö kansainvälisesti, joten tuote tarvitsi pikaista brändiä huokuvaa viestintää. Liikenteeseen lähdettiin luomalla pääviestit.

Meille ei lähdetty tekemään pelkkiä mainosmateriaaleja, vaan lähdettiin rakentamaan yhteistä asennetta.

Lotta Laine
Namitupa

Selkeät pääviestit helpottavat yrityksen markkinointitoimenpiteissä

Pääviestit ovat työkalu yrityksen markkinointiin. Kiteyttämällä ne, rakennetaan tarinaa tuotteiden ja yrityksen ympärille. 

Onnistuneilla pääviesteillä yrityksen tai tuotteen keskeisin teema tulee esille jo yhdessä lauseessa.

– Kun ostamme tuotteita, emme osta vain tavaraa vaan myös yrityksen brändin ja sen tarinan, sanoo Namituvan yrittäjä Reijo Laine.

Ei kielletty hedelmä, vaan sallittu salmiakki
Namituvan salmiakin valmistus

Asiakas aktiivisesti mukana pääviestien luomisessa

Mainostoimisto ei suinkaan keksi yrityksen pääviestejä tyhjästä, vaan viestit etsitään yhdessä asiakkaan kanssa. 

– Meille ei lähdetty tekemään pelkkiä mainosmateriaaleja, vaan lähdettiin rakentamaan yhteistä asennetta, kertoo Namituvan Lotta Laine.

Työpajatyöskentely hedelmällistä molemmille osapuolille

 – Sanana markkinointitoimisto on jokseenkin harhaanjohtava BSTR:n kohdalla. Tehdyn yhteistyön myötä luova konttori on paljon kuvaavampi, koska täältä saa paljon muutakin kuin mainosmateriaaleja, summaa Reijo Laine.

Työpajatyöskentely on intensiivistä ja vaatii myös asiakkaalta heittäytymistä ja oman asiantuntijuuden esille tuomista.

 – Olimme iloisia kun saimme itse osallistua työpajaan. Koemme että se ruokki molempia osapuolia onnistumaan työssään, kertoo Lotta Laine

Namitupa logo

Tutustu myös

Peltoperän Luomu herkkutattikeiton pakkaus

Peltoperän Luomu: BSTR tuli ja teki pakkauksen - Peltoperän Luomu sienikeitto sai uuden asun

Lue lisää
Atria Suomi vienti esite

Atria Suomen vienti: Markkinointimateriaaleja maailmalle

Lue lisää

Ota yhteyttä

Kaikki yhteystiedot

Tero Luoma BSTR

Tero Luoma

Hallituksen puheenjohtaja, perustaja
Ota yhteyttä

Tilaa uutiskirje

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Uutiskirje

[UUTISKIRJE]

Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.