Namitupa
Namitupa on ilmajokinen perinteinen karamellitehdas, josta saa maailman parasta salmiakkia.
Brändäsimme Namituvalle heidän uudet glykyrritsiinivapaat salmiakit, joiden myyntivalttina on että ne sopivat kaikille. Nimittäin Namituvan salmiakki ei nosta verenpainetta samalla tavalla kuin perinteinen salmiakki, joten ne sopivat myös odottaville äideille.
Salmiakeista oli tulossa ilmiö kansainvälisesti, joten tuote tarvitsi pikaista brändiä huokuvaa viestintää. Liikenteeseen lähdettiin luomalla pääviestit.
Pääviestit ovat työkalu yrityksen markkinointiin. Kiteyttämällä ne, rakennetaan tarinaa tuotteiden ja yrityksen ympärille.
Onnistuneilla pääviesteillä yrityksen tai tuotteen keskeisin teema tulee esille jo yhdessä lauseessa.
– Kun ostamme tuotteita, emme osta vain tavaraa vaan myös yrityksen brändin ja sen tarinan, sanoo Namituvan yrittäjä Reijo Laine.
Mainostoimisto ei suinkaan keksi yrityksen pääviestejä tyhjästä, vaan viestit etsitään yhdessä asiakkaan kanssa.
– Meille ei lähdetty tekemään pelkkiä mainosmateriaaleja, vaan lähdettiin rakentamaan yhteistä asennetta, kertoo Namituvan Lotta Laine.
– Sanana markkinointitoimisto on jokseenkin harhaanjohtava BSTR:n kohdalla. Tehdyn yhteistyön myötä luova konttori on paljon kuvaavampi, koska täältä saa paljon muutakin kuin mainosmateriaaleja, summaa Reijo Laine.
Työpajatyöskentely on intensiivistä ja vaatii myös asiakkaalta heittäytymistä ja oman asiantuntijuuden esille tuomista.
– Olimme iloisia kun saimme itse osallistua työpajaan. Koemme että se ruokki molempia osapuolia onnistumaan työssään, kertoo Lotta Laine
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.
Toimenpiteet
Brändi-identiteetti
Sisällöntuotanto
Meille ei lähdetty tekemään pelkkiä mainosmateriaaleja, vaan lähdettiin rakentamaan yhteistä asennetta.
Lotta Laine
Namitupa