Sedu

Digimarkkinointi
Sedun verkkosivusto läppärin näytöllä

Jatkuvaa oppimista BSTR Digikumppanuudessa

Sedu on ammatillisen koulutuksen oppilaitos, jonka toiminta-alue on Etelä-Pohjanmaa. Sedulla on noin 5 000 kokoaikaista opiskelijaa sekä yli 600 työntekijää. Vuosittainen kokonaisopiskelijavirta on yli 10 000 henkilöä. Sedun monipuolinen koulutustarjonta kattaa yhteensä noin 80 perus-, ammatti- ja erikoisammattitutkintoa.

Toimenpiteet

Digikumppanuus

Asiakkaan kanssa käydään säännöllisesti yhdessä läpi toteutetun mainonnan tuloksia, onnistumisia ja kehitysehdotuksia.

Oikea viesti kohdennettuna oikeille ihmisille

BSTR toteuttaa Sedulle hakusana- ja sosiaalisen median mainontaa Digikumppanuus-palvelun puitteissa. Mainonnan tavoitteena on saada lisää hakijoita Sedun tarjoamille koulutusaloille. Sosiaalisen median mainonnassa keskitytäänkin koulutusalakohtaisten kohdennusten testaukseen ja kehittämiseen, jotta tavoitamme juuri oikean kohderyhmän kullakin mainoksella. Mainonnan tuloksena olemme saaneet tuhansia vierailijoita Sedun verkkosivustolle sekä satoja hakijoita eri koulutusaloille.

Yhdessä oppien

Yksi yhteistyön keskeisiä tavoitteita on myös tukea asiakkaan jatkuvaa oppimista kehittämällä asiakkaan markkinointiosaamista sosiaalisessa mediassa sekä lisäämällä ymmärrystä digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksista koulutustoimialalla. Käymme säännöllisesti yhdessä läpi toteutetun mainonnan tuloksia, onnistumisia ja kehitysehdotuksia.

Tutustu myös

Ota yhteyttä

Kaikki yhteystiedot

Tero Luoma BSTR

Tero Luoma

Hallituksen puheenjohtaja, perustaja
Ota yhteyttä

Tilaa uutiskirje

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Uutiskirje

[UUTISKIRJE]

Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.