Seinäjoen Energia
Sidosryhmälehti parhaimmillaan viihdyttää, tiedottaa ja luo yhteyden asiakkaaseen – jos se vain avataan. Miten luotiin lehti, joka saa niin uuden kuin vanhankin lukijan syventymään Seinäjoen Energian maailmaan?
Seinäjoen Energia on elämäsi hetkissä -sloganin mukaisesti asiakkaiden arjessa läsnä. Virtaa-lehden sisältötyyppejä uudistettiin niin, että ne koskettavat entistäkin osuvammin asiakkaiden elämää, tarjoavat käytännön tietoa ja palvelevat niin uusia kuin vanhojakin asiakkaita.
Lehden sisältöjä julkaistaan myös verkossa tuoden niitä yhä useampien luettaviksi sekä syventäen valittuja aiheita esimerkiksi videon muodossa.
Lehden konsepti ja sisältö suunniteltiin tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa. Konseptoidut juttutyypit antavat lehden tekoon raamit, joilla sisällön toteutus ja taitto etenevät jatkossakin sujuvasti.
Lehden visuaalinen ilme sai virtaavaa elävyyttä ja selkeitä rakenteita, joilla sisältö saadaan entistä puhuttelevammin lukijan silmille. Lehteä varten otetut kuvat ja videot (Tuukka Kiviranta) ovat käytettävissä myös muussa markkinointiviestinnässä.
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.
Toimenpiteet
Konseptisuunnittelu
Graafinen suunnittelu
Sisällöntuotanto
Videot ja valokuvaus
Konseptoidut juttutyypit antavat lehden tekoon raamit, joilla sisällön toteutus ja taitto etenevät jatkossakin sujuvasti.