Skaala
Digimarkkinoinnin kasvupolku
Ikkuna- ja ovivalmistaja Skaalan ja BSTR:n yhteinen taival on kestänyt jo vuosia. Tänä aikana digitaalisen markkinoinnin rooli yhteistyössä on kasvanut merkittävästi. BSTR on toteuttanut Skaalalle mm. hakusanamainontaa, Googlen Display-mainontaa, uudelleenmarkkinointia Googlen Display-verkostossa sekä YouTube-mainontaa. Tavoitteena on ollut saada suoria yhteydenottoja verkkosivuston kautta sekä kasvattaa tunnettuutta.
Hakusanamainonta muodostaa Skaalan digitaalisen markkinoinnin kivijalan. BSTR on kehittänyt Skaalan hakusanamainontaa pitkäjänteisesti ja johdonmukaisesti kohti tavoitteita. Esimerkiksi toukokuussa 2019 25 % verkkosivuston kautta tulleista yhteydenotoista tuli suoraan hakusanamainonnan kautta. Hakusanamainonnalla on siis merkittävä rooli liidien lähteenä.
Lisää töitämme
0
Hakusanamainonnan kautta Skaalan esitteen ladanneet0
Hakusanamainonnan kautta saadut kontaktit0
Hakusanamainonnan kautta myynnin yhteystietoihin siirtyneetLuvut ajalta 31.5.2018–30.5.2019.
Lisää töitämme
Haluamme esitellä myös nämä