Uskalletaan unelmoida.

Miten toteuttaa tunteisiin vetoava kampanja, joka huokuu A-Rehulle sopivia arvoja, kunnioittaa viljelijöiden tekemää työtä ja antaa uskoa tulevaisuuteen?

Halusimme saada ihmiset unelmoimaan. Unelmointi auttaa löytämään uusia mahdollisuuksia, ajatuksia ja tavoitteita. Se antaa toivoa ja energiaa sekä auttaa ajattelemaan isommin. Sen avulla voidaan tehdä konkreettisia tekoja, jotka muokkaavat elämäämme. Unelmointi on keino luoda uutta.

A-Rehun unelmointi-kampanja käynnistyi kampanjavideolla, jossa isä kirjoittaa lapselleen kirjeen. Kampanja jatkui eri ihmisten unelmilla sekä A-Rehun omilla unelmilla. Kampanja näkyi sosiaalisessa mediassa, A-Rehun omissa kanavissa, tapahtumissa sekä sanomalehdissä.

Asiakas: A-Rehu
Suunnittelu: BSTR
Kuvaus ja editointi: tuukkakiviranta.com

Kampanja otettiin hyvin vastaan

Kampanjan tavoitteena oli kasvattaa tunnettuutta kohderyhmässä, luoda pitkäaikaista tunnesidettä ja saada aikaan positiivisia reaktioita. Kampanjan vastaanotto ylitti odotukset. Sosiaalisen median orgaaninen näkyvyys oli odotettua suurempi. Kampanja sai ihmiset reagoimaan, kommentoimaan ja jakamaan julkaisuja, joka kertoo siitä, että aihe ja tapa kertoa koettiin omaksi ja tärkeäksi. Myös liikenne sivustolla kasvoi merkittävästi kampanjan aikana.

Jaa maailmalle

Tässä muita toteuttamiamme projekteja

Digimarkkinointi  / Graafinen suunnittelu

Wasaline lähiruokakonsepti

Digimarkkinointi  / Graafinen suunnittelu

Skaala

Brändi / Ilmeen suunnittelu / Verkkosivusto

Järvilakeuden kansalaisopisto

Kiinnostuitko?

Ole yhteydessä ja katsotaan mitä teille toteutettaisiin.

info@bstr.fi

bstr-pauliina

Pauliina Hautamäki

040 075 4878
pauliina.hautamaki@bstr.fi

Hanna Heikkola

0400 316 576
hanna.heikkola@bstr.fi

Mari Dawe

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Viivi-makiranta-bstr

Viivi Mäkiranta

050 4720 999
viivi.makiranta@bstr.fi

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Syötä kelvollinen sähköpostiosoite.
Jokin meni vikaan. Tarkista antamasi tiedot ja yritä uudelleen.