Uskalletaan unelmoida.
Miten toteuttaa tunteisiin vetoava kampanja, joka huokuu A-Rehulle sopivia arvoja, kunnioittaa viljelijöiden tekemää työtä ja antaa uskoa tulevaisuuteen?
Halusimme saada ihmiset unelmoimaan. Unelmointi auttaa löytämään uusia mahdollisuuksia, ajatuksia ja tavoitteita. Se antaa toivoa ja energiaa sekä auttaa ajattelemaan isommin. Sen avulla voidaan tehdä konkreettisia tekoja, jotka muokkaavat elämäämme. Unelmointi on keino luoda uutta.
A-Rehun unelmointi-kampanja käynnistyi kampanjavideolla, jossa isä kirjoittaa lapselleen kirjeen. Kampanja jatkui eri ihmisten unelmilla sekä A-Rehun omilla unelmilla. Kampanja näkyi sosiaalisessa mediassa, A-Rehun omissa kanavissa, tapahtumissa sekä sanomalehdissä.
Asiakas: A-Rehu
Suunnittelu: BSTR
Kuvaus ja editointi: tuukkakiviranta.com





Kampanja otettiin hyvin vastaan
Kampanjan tavoitteena oli kasvattaa tunnettuutta kohderyhmässä, luoda pitkäaikaista tunnesidettä ja saada aikaan positiivisia reaktioita. Kampanjan vastaanotto ylitti odotukset. Sosiaalisen median orgaaninen näkyvyys oli odotettua suurempi. Kampanja sai ihmiset reagoimaan, kommentoimaan ja jakamaan julkaisuja, joka kertoo siitä, että aihe ja tapa kertoa koettiin omaksi ja tärkeäksi. Myös liikenne sivustolla kasvoi merkittävästi kampanjan aikana.
Jaa maailmalle
Tässä muita toteuttamiamme projekteja
Suomen Yrittäjäopisto
Jukolan Juusto
Valtava Pikkujoulu Show
Kiinnostuitko?
Ole yhteydessä ja katsotaan mitä teille toteutettaisiin.