[MATKALLA HUIPULLE]
BSTR Akatemia on työharjoitteluohjelma urasta markkinoinnin ja mainonnan parissa suunnitteleville. Tavoitteenamme on kasvattaa opiskelijoista alan ammattilaisia ja valmistaa heitä käytännön harjoittelun kautta työelämään.
[kenelle]
Akatemiaan valitaan opiskelijoita, jotka opiskelevat esimerkiksi liiketaloutta, viestintää, graafista suunnittelua tai media-alaa ja ovat kiinnostuneita työskentelemään mainonnan ja markkinoinnin parissa opiskelujensa jälkeen.
BSTR:llä akatemialaisen työtehtäviä voivat esimerkiksi olla:
[MITÄ]
Akatemialaisena pääset mukaan BSTR:n asiakasprojekteihin ja pääset kartuttamaan kokemustasi ja portfoliotasi eri tyyppisillä töillä. Saat tukea ammatilliseen kasvuusi koko tiimiltämme, jonka lisäksi sinulle on nimetty henkilökohtainen sparrauskaveri.
Akatemiaan tullaan oppimaan, joten kaikkea ei tarvitse osata heti. Kaikkeen löytyy apua tarvittaessa, joten sitä saa ja pitääkin pyytää.
“Harjoittelu BSTR:llä oli tosi antoisa. Olen saanut aikaa harjoitella ja perehtyä asioihin sekä kokeilla uutta. Oma visuaalinen silmä on päässyt kehittymään, kun on päässyt näkemään, miten eri tavoin alan ammattilaiset työskentelevät.”
– Nina, graafisen suunnittelun ja projektijohtamisen harjoittelija 2022
[HAKU]
Akatemiaan on jatkuva haku. Voit lähettää avoimen hakemuksesi milloin tahansa.
Huomioithan kuitenkin, että voimme ottaa vain rajallisen määrän akatemialaisia kerrallaan. Muista siis olla hyvissä ajoin liikkeellä, jos suunnittelet opintoihisi liittyvän harjoittelun tekemistä meillä.
Useimmiten syksyn akatemialaiset valitaan keväisin ja kevään harjoittelijat syksyisin.
Lähetä vapaamotoinen hakemuksesi BSTR Akatemiaan osoitteeseen info@bstr.fi. Liitä hakemukseen CV ja mahdollinen portfoliosi. Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.
BSTR on kuin pienen tiimimme jäsen, joka tuntee brändimme ja loihtii visuja tarpeeseen kuin tarpeeseen ystävällisen palvelun saattelemana. Luotettava ja helppo kumppani, jota ei helpolla korvaa.
Kävimme BSTR:n johdolla läpi Lemmikkien kasvustrategiaa. Työn tuloksena meille syntyi konsepti ja uudistettu brändi, joka kantaa markkinointiamme nyt pitkän aikaa. Tämä oli hieno kokemus minulle ja meidän perheyrityksellemme.
Kampanjan avulla koneen tuotantokapasiteetti myytiin täyteen. Saimme uusia asiakkaita niin maakunnasta kuin valtakunnallisesti, ja hakukoneoptimoitu sivu löytyy nyt hyvin ja tuottaa edelleen liidejä.