Konsepti­suunnittelu

[IDEA, JOKA KESTÄÄ GRILLAAMISEN JA PAKASTAMISEN]
Kaipaatko tukea brändin, tuotteiden, lanseerauksen tai mainonnan yhteisen nimittäjän löytämiseen? Konsepti kertoo, miten yhden idean voi mukauttaa erilaisiin ympäristöihin.

konseptisuunnittelu-header

[MITÄ]

Konseptista on moneen paikkaan

Konsepti on tuotteen tai palvelun strategisesta, erottelevasta ideasta jalostettu johdonmukainen tapa esiintyä. Se on tarina, jossa kaikki haluavat olla mukana.

Konseptityöpajassa määritellään kantava ajatus siitä, miten yrityksesi tuotteet, palvelut ja tietotaito yhdistetään asiakkaat puhuttelevaksi kokonaisuudeksi, brändiksi. Konsepti pitää sisällään brändin tahdon, suunnan ja elementit.

Hyvä konsepti pohjautuu yrityksen strategiaan. Siitä saadaan rakennusmateriaaleja niin yrityksen tapoihin toimia kuin myös markkinointiinkin.

[MITEN]

Taustatutkimuksen kautta estradeille

Kaikki lähtee liikkeelle yrityksen liiketoiminnan tavoitteista ja millaisia tuloksia onnistuneelta konseptilta odotetaan. Kun tavoitteet ovat selvillä tutustutaan konseptin toimintaympäristöön; minkälaisia asiakkaita tavoitellaan ja missä he kohtaavat asiakkaan viestit?

Taustatutkimuksen pohjalta luodaan kantava idea, jonka pääkohtia voidaan soveltaa luontevasti eri paikoissa.

[HYÖDYT]

Kun idea on tarpeeksi suuri, mahtuu sen alle paljon erilaisia sovelluksia. Samalla kuitenkin kaikki eri toteutukset viestivät samaa asiaa. Yrityksen viesti jää paremmin mieleen, kun asiakas kohtaa sen eri tavoin eri paikoissa.

Saavuta tavoitteesi

Hyvä konsepti tarvitsee tuekseen käytännön markkinointitoimenpiteitä. Tutustu näihin ja laita ideasi liitämään.

Ota yhteyttä

Kaikki yhteystiedot

Tero Luoma BSTR

Tero Luoma

Hallituksen puheenjohtaja, perustaja
Ota yhteyttä

Tilaa uutiskirje

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Uutiskirje

[UUTISKIRJE]

Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.