Hanne_blogi_6336
  • Hanne Pohto-Viita

    2018-08-27

BSTR aloitti matkan huipulle

Kun kolme vuotta sitten perehdyin uutena työntekijänä BSTR:n toimintaan, minuun teki vaikutuksen, kuinka opinnoista omaksumani ajatukset kohtasivat täällä ihmisten kanssa. Mielestäni markkinoinnissa on kyse organisaatioiden ja ihmisten käyttäytymisen syvällisestä tuntemisesta: toiminnan arvoista, merkityksestä ja mielikuvista. Kun kaikki lähtee niistä ja ydin on kunnossa, yrityksellä on rahkeita mihin tahansa.

 

BSTR:lla on alusta pitäen ollut halu tehdä asiat markkinoinnin ytimestä. Haastamme asiakkaitamme luottamaan valittuun linjaan ja pysymään siinä. Tehtävämme on inspiroida ja saada asiat loksahtamaan paikoilleen, jolloin tekeminen on sujuvaa. Kymmenenvuotias BSTR halusi tarkistaa oman napansa ja otti vision, mission ja arvot suurennuslasin alle.

 

Kokosimme heimoneuvoston, joka lähti myllyttämään BSTR:n ydintä – minne olemme matkalla ja miten matkaa taitamme. Mikä on meitä ohjaava päämäärä, joka kertoo matkamme tarkoituksen? Mikä inspiroi yrittämään kovemmin? Mikä ohjaa päivittäistä tekemistämme?

 

Heimoneuvoston työn avulla BSTR:n strategia kirkastui ja kolahti: BSTR on matkalla huipulle. “Merkitystä etsien viemme huipulle asiakkaat ja itsemme. Uskomme, että intohimoisesti eteenpäin kulkeva yhteisö vetää puoleensa muita huipulle menijöitä.” Emme ole matkalla yksin, meillä on samalla reitillä yhteisö. Emmekä tyydy seikkailemaan Länsi-Suomessa, vaan patikoimme kauemmas.

 

Jotta pääsemme huipulle, meillä täytyy olla tiedossa, miten me sen teemme. Mikä saa yhteistyömme asiakkaiden kanssa entistä paremmaksi? Mikä on se nuora, joka ohjaa kaikkea tekemistämme?

 

Missiomme on aina ollut toimintamallimme, mutta nyt se on sisällytettynä kaikkeen tekemiseemme. Me inspiroimme rikkomaan rajoja.  Inspiroituminen on voima, jonka avulla syntyy vaikuttavampaa tekemistä. Markkinoinnista tulee puhuttelevampaa ja tekijät ovat innostuneempia. Luovan prosessin äärellä voimme pysähtyä miettimään, inspiroiko tämä.

 

Heimoneuvosto pureutui myös siihen, mikä on BSTR:ia omimmillaan, mikä arvomaailma ohjaa koko yhteisöä. Voimamme on käsittämättömän tiivis porukka. Meidän jengi tulee niin hyvin keskenään toimeen, ettei työkokemusta muualla kerännyt voi vielä kolmenkaan vuoden jälkeen sitä käsittää.

 

Se on voimavara jos mikä, ja nyt se on myös puettu sanoiksi. Rakasta rohkeasti, luo rajattomasti ja kasva yhdessä. Luotamme toisiimme ja meihin voi luottaa, sillä luottamus syntyy rakastamalla. Synnytämme vetovoimaisia ideoita ja luomme rajattomasti häivyttäen boksit ja esteet. Haluamme vahvistua yhteisönä ja auttaa asiakkaistamme menestyjiä. Kasvamme yhdessä sekä BSTR:n sisällä että ympärillämme olevan yhteisön kanssa.

 

BSTR:n terävöitetty strategia kaipasi myös samaa kieltä puhuvan visuaalisen ilmeen. Uudistuneeseen tapaamme tehdä asioita voit tutustua juuri julkaistuilla verkkosivuillamme. Verkossa esiintyvä BSTR on raikas ja elämänmyönteinen, sellainen kuin BSTR on joka päivä. Haluamme kertoa maailmalle, kuinka tunne välittyy. Ydinviestin avulla on helpompi lähteä suunnittelemaan, miten saamme ihmiset inspiroitumaan. Miten ihana ajatus se onkaan.

Ota yhteyttä

info@bstr.fi

Tero Luoma

0400 918 288
tero.luoma@bstr.fi

Anniina Walsh

040 529 5846
anniina.walsh@bstr.fi

Mari Dawe

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

Teemu Lampinen

046 922 2849
teemu.lampinen@bstr.fi

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Syötä kelvollinen sähköpostiosoite.
Jokin meni vikaan. Tarkista antamasi tiedot ja yritä uudelleen.