Luomukarjatila Anne ja Pojat

Brändi
Luomukarjatila Anne ja poikien tunnus

Visuaalinen ilme viestii arvoja ja varmistaa tunnistettavuuden

BSTR tuotti Luomukarjatila Anne ja Pojille visuaalisen ilmeen, joka viestii yrityksen arvoja ja asiantuntemusta sekä puhuttelee oikeaa kohderyhmää.

Luomukarjatila Anne ja Poikien ilmeen tunnistaa luonnollisesta vihreästä väristä ja tyytyväisenä hymyilevän lehmän hahmosta.

Lähtökohtana brändi

Yhteistyön tavoitteena oli suunnitella Luomukarjatila Anne ja Pojille visuaalinen ilme, joka pohjautuu yrityksen arvoihin, vetoaa oikeaan kohderyhmään, erottuu edukseen toimintaympäristössään ja on ketterästi sovellettavissa eri markkinointimateriaaleihin ja -kanaviin.

Laadukasta alkuperäisrotujen naudanlihaa eläinten ja ympäristön hyvinvointia kunnioittaen tuottavalle yritykselle luotiin maanläheinen ja kepeä, mutta ammattimainen ja viimeistelty ilme. Ilmeen tunnistaa luonnollisesta vihreästä väristä ja tyytyväisenä hymyilevän lehmän hahmosta. Ilme sopii hyvin yhteen yrityksen lämpimän ja helposti lähestyttävän viestintätyylin kanssa.

Graafinen ohjeisto kokoaa ohjeet yksiin kansiin

Visuaalinen ilme dokumentoitiin graafiseksi ohjeistoksi, joka sisältää muun muassa yrityksen logon ja muut graafiset elementit käyttöohjeineen, brändivärit, typografian, kuvamaailman määrittelyn sekä esimerkkejä ilmeen sovelluksista.

”Graafinen ohjeisto sisältää tarkat ohjeet yrityksen visuaalisiin elementteihin ja niiden hallintaan. Ohjeisto helpottaa visuaalisen ilmeen elementtien käyttöä ja sovellusten suunnittelua. Graafisen ohjeiston avulla yrityksen visuaalinen ilme ja viestinnän linja säilyy yhtenäisenä”, kertoo ilmeen suunnitellut graafinen suunnittelija Nina Tuuri.

Kuva Luomukarjatila Anne ja poikien graafisesta ohjeistosta

Helposti sovellettavissa

Yrityksen uusi visuaalinen ilme otettiin heti käyttöön tuote-etiketeissä ja julisteissa. Ilmettä voidaan soveltaa myös esimerkiksi verkkosivuston visuaalisessa suunnittelussa ja somemarkkinoinnissa.

Ammattimaisesti toteutettu visuaalinen ilme onkin parhaimmillaan brändi-identiteetin yhtenäisyyden ja tunnistettavuuden varmistava ohje, joka taipuu moniin eri käyttötarkoituksiin.

Paperikasseja Luomukarjatila Anne ja Poikien visuaalisella ilmeellä

Tutustu myös

Ota yhteyttä

Kaikki yhteystiedot

Tero Luoma BSTR

Tero Luoma

Hallituksen puheenjohtaja, perustaja
Ota yhteyttä

Tilaa uutiskirje

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Uutiskirje

[UUTISKIRJE]

Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.