[BRÄNDI]
Valtavassa tiedon virrassa jokainen yritys tarvitsee uniikin, strategiaa ja yrityksen identiteettiä henkivän tavan näkyä ja kuulua.
[1]
Sanallinen identiteetti on yrityksen tapa viestiä ja puhua. Miten sanotaan on yhtä tärkeää kuin mitä sanotaan. Uniikki ja yhtenäinen markkinointiviestintä auttaa asiakkaita muistamaan ja tunnistamaan yrityksen. Merkitykselliset sanat herättävät huomiota, mutta myös liikuttavat ja saavat aikaan kasvua niin bisneksessä kuin puheenaiheena.
[2]
Brändi synnyttää mielikuvia. Visuaalinen ilme on se osa yrityksen identiteettiä, jonka ihmiset tunnistavat ja joka tekee yrityksestä kiinnostavan. Huolellisesti muotoiltu visuaalinen ilme erottaa kilpailijoista ja tuo lisää vaikuttavuutta yrityksen toimintaan.
[3]
Brändikirja on must have -työkalu brändi-identiteetin kiteyttämisessä. Brändikirja kertoo miksi yrityksenne on olemassa, mihin se pyrkii ja miltä se näyttää ja kuulostaa. Brändikirjaan kootaan yrityksen johtavat ajatukset, tavoitteet, tehtävät, asiakkaat, kilpailijat, erottavat tekijät ja lupaus. Samoin yrityksen tarina ja hissipuhe muotoillaan brändikirjaan.
Brändi-ilme ja -viestit ovat laadukkaasti luotuna markkinoinnin kivijalka, jonka päälle kaikki muu rakentuu. Tukevalle pohjalle syntyy markkinointia ja viestintää, jolla on tehoa.
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.